29 mai 2012

Din nou,despre uleiul de migdale dulci


  Asa de mult imi place!Am tot scris in ultimele saptamani (inainte de perioada in care am absentat) despre trucuri de frumusete cu uleiul de migdale dulci.
  Cum l-am folosit in rutina de ingrijire a tenului:
  • ca demachiant al tenului si al ochilor.L-am aplicat pe fata,am masat putin pentru dizolvarea machiajului,dupa care am indepartat cu o discheta demachianta uda (apa calduta).Am curatat apoi tenul cu un gel de curatare si apa,pentru indepartarea ultimelor urme.Foarte eficace!
  • ca hidratant pentru tenul meu normal-mixt,aplicat intotdeauna in cantitati mici,pe tenul umed.Functioneaza pe orice tip de ten.Citeste aici mai multe informatii despre aplicarea uleiurilor vegetale.
  • ca lotiune bifazica multifunctionala.L-am amestecat in cantitati egale cu apa de musetel.Stiu ca repet,dar daca alegeti sa faceti o cantitate mai mare de 50 ml,va recomand sa adaugati si un conservant natural (seminte de grapefruit sau cosgard).Lotiunea bifazica se agita inainte de fiecare utilizare pentru imbinarea apei cu uleiul de migdale.Am folosit-o pentru demachiere,dar si pentru hidratarea tenului si pielii sensibile din jurul ochilor.Marele avantaj al acestei lotiuni bifazice este faptul ca aplicarea nu mai necesita umezirea tenului inainte de ulei,lotiunea avand deja in compozitie apa de musetel (o puteti inlocui cu orice apa florala doriti).In plus,imbina proprietatile hidratante ale uleiului de migdale dulci cu efectul calmant al apei de musetel.Nu-i rau deloc,nu-i asa?
sursa

  • pentru hidratarea si repararea buzelor uscate l-am aplicat ca atare.
  • pentru ingrijirea pielii din jurul ochilor.In primul rand,trebuie sa mentionez ca nu exista studii care sa ateste faptul ca uleiul de migdale ar fi cel mai bun antirid existent.La fel de eficace pentru aceasta zona este si uleiul din samburi de struguri,cel de avocado,argan sau..oricare altul,tinand cont ca exista un numar mare de uleiuri cu proprietati antirid.Misturile din uleiuri diversificate mi se par cele mai eficace in acest sens.Totusi,fiind un ulei mai uscat decat cel de argan,de exemplu,se absoarbe mai usor in aceasta zona a fetei.Pentru zona ochilor,pastrez uleiul de migdale dulci intr-un recipient dotat cu un dispozitiv roll-on.Astfel,obtin si hidratarea de care am nevoie,dar si un masaj delicat al acestei zone.
 


   Ok,cam asta ar fi seria trucurilor de ingrijire cu uleiul de migdale dulci.Un ulei cu proprietati multiple,dupa cum v-ati dat seama.
  In acest sens,iata cate produse de ingrijire poate inlocui un ulei de migdale dulci: un demachiant,o crema hidratanta de noapte pentru orice tip de ten,o crema pentru ingrijirea zonei ochilor,o masca de par sau un ser de varfuri,un ulei de masaj,un balsam pentru cuticule,un balsam de buze,un balsam calmant pentru eczeme.
Am precizat vreodata costul unui ulei de migdale dulci?Mai putin de 20 de lei.Costul celorlalte cosmetice pe care le poate inlocui nu face obiectul acestei discutii.;)


   Nu uitati de concurs!Pe curand,



 

Blog Template by YummyLolly.com