7 mai 2012

Long time no see: CONCURS!


   Stiu ca sariti cu privirea direct la premiu,dar cand reveniti la aceste randuri,dati-mi voie sa va spun ca acesta este un concurs adresat cititorilor acestui blog si nu doar a acestui text.
 Vorba lunga,saracia omului,vreau sa ofer uneia dintre voi una bucata tratament intensiv anticelulita de la RoC.Vara trecuta am gasit o oferta bunicica in Spania si mi-am facut un stoc la fel de bunicel cu acest produs.Am mai avut un giveaway toamna trecuta,cu acelasi premiu.

      
     * produsul folosit in poze este al meu,premiul este cel din plan secund,nou-nout.


 Hai sa va spun cateva cuvinte despre RoC Retinol Anticellulite Intensive:
  • are o consistenta lejera,pufoasa,care se intinde usor pe piele.
  • textura este aceea a unui gel crema,foarte fina,de culoarea serbetului roz.
  • parfum foarte placut,usor dulceag.
  • ambalajul de aluminiu,tip spray (150 ml) este prevazut cu o pompita care faciliteaza dozarea corecta a produsului.
  • poate fi folosit atat pe picioare si fese,cat si pe abdomen si brate.
  • nu aduce senzatia de ardere a pielii,ca majoritatea tratamentelor anticelulitice.
  • permite masajul zonelor afectate,fara a forma acele scuame pe piele.
  • formeaza o pelicula fina la suprafata pielii care se absoarbe inainte sa-ti dai seama.
  • extra: nu imbraca haine stramte imediat dupa aplicare.Asteapta cateva minute,ca si in cazul unei lotiuni normale de corp,pentru ca produsul sa se absoarba.
  • hidrateaza,tonifica si reda fermitatea pielii.


   De ce nu am spus ca indeparteaza celulita?Pentru ca doar o crema nu o sa reuseasca niciodata acest lucru.Asadar,eu va ofer un tratament anticelulitic,voi spuneti-mi cum intentionati sa declarati razboi celulitei!Cel mai motivant raspuns castiga tratamentul RoC si aprecierile mele,desigur.

 Langa raspunsul vostru,lasati-mi si adresa de email cu care v-ati abonat la noutatile Lavender Thoughts prin email (aveti badge-ul in dreapta).Nu uitati sa dati click pe emailul de confirmare care ajunge in casuta voastra de email.
In rest,like and share dupa bunul plac.Nu va pot obliga sa ma placeti,nu?:P

LATER EDIT: daca dintr-un motiv anume,doriti sa-mi trimiteti raspunsul vostru de participare printr-un mesaj privat,pe facebook sau pe email,e in regula.Doar sa ma anuntati printr-un comentariu la aceasta postare,ca sa nu va uit.

   O sa inchei concursul vineri seara,11 mai,urmand ca sambata dimineata sa anunt castigatoarea,in cadrul acestei postari.Presupun ca,fiind o cititoare a acestui blog (o prima cerinta,de altfel,a acestui concurs) nu cer prea mult vrand sa-mi trimiteti un email la adresa din Contact,pentru revendicarea premiului.


 Ia sa va vad armele impotriva celulitei!Pe curand,










 

Blog Template by YummyLolly.com