9 mai 2012

Boots No7: Stay Perfect!





  Saptamana trecuta v-am aratat primul produs Boots No7 care imi place foarte mult,glossul High Shine nuanta Smile.Dar travel kit-ul are in componenta alte doua produse de make-up (ei bine,a mai fost si rimelul albastru,pe care l-am terminat imediat,fiind in varianta mini size): fardul de pleoape Stay Perfect 65 Truffle si dermatograful  Amazing Eyes Pencil brown.





    Fardul de pleoape 65 Truffle Stay Perfect a fost singurul fard sidefat pe care l-am purtat si pe timp de zi,datorita nuantei delicate afisate pe pleoape.Nu pot sa nu ma gandesc ca o sa fie superb si la vara,pe tenul bronzat...Pentru machiajul de seara,o aplicare in plus si e,din nou,perfect!Iar daca pe timp de zi imi inspira delicatete,seara,65 Truffle invoca eleganta,aparand foarte sofisticat mai ales daca ochii sunt conturati si cu un eyeliner lichid.Apropos de asta,am vazut la Katynel  Boots Amazing Eyes Liner si simt nevoia sa mi-l insuşesc.:D




  Imi place fardul Boots 65 Truffle pentru ca:
  • nuanta fardului este una deosebita,cu proprietati cameleonice,as spune.Poate fi acel bronz al obrajilor sarutati de soare,in lumina apusului.Poate fi un maro vrajit,in a carui aura sclipesc mii de stelute.In functie de lumina,capata tente usor caramizii si o nebunie aurie fina.Deosebit de pigmentat.
  • textura este una deosebit de fina si aerata asemenea fardurilor minerale.
  • rezista perfect cel putin 6 ore,in conditiile in care folosesc un primer mineral.Poate de asta isi spune Stay Perfect!;)
  • ma incanta ambalajul mic (1,5g fard),cred ca va fi primul fard de pleoape pe care o sa-l epuizez.


In plus,pentru machiajul de zi se completeaza perfect cu cel mai cremos creion dermatograf No7 Amazing Eye Pencil.Fiind de culoare maro,l-am putut folosi in make-up aproape la fiecare machiaj,mai ales ca prefer tonurile nude,crem,beige,maro.



  • culoarea maro nu este complet mată,are ceva irizatii discrete,usor asemanatoare fardului mai sus amintit.
  • destul de rezistent daca este aplicat pe o baza de fard si mai putin daca este aplicat simplu,pe pleoapa.Fiind deja un produs cremos,incepe sa se topeasca sub caldura pielii,lasand urme inestetice.Mai nou,am observat ca se inmoaie mina si intampin ceva dificultati in a-l aplica.Cred ca e din cauza caldurii din ultimele zile,asa ca l-am bagat la frigider.
  • drept dovada ca mi-a placut,mai am din el cat marimea unui deget mic.Sper sa-l gasesc sa-l cumpar separat.
 

 Doua produse de machiaj marca Boots No7 pe care le consider deosebite,calitative si nu,nu sunt o impatimita a fardurilor.Voi aveti favorite in randul cosmeticelor Boots No7?

             


P.S.Nu uitati de micul concurs.;)







 

Blog Template by YummyLolly.com