30 oct. 2016

Autumn feels


Hello!

De cand nu ne-am mai auzit! Ei bine, de această dată vreau să facem o pauză şi să apreciem toamna, un anotimp care ne oferă atât de multe răsfăţuri! Ciocolată caldă cu bezele, pulovere pufoase, plăcintă de dovleac, miros îmbietor de frunze roşcate, dar uscate şi câte şi mai câte! Este o vreme care îmi inspiră emoţia unei cărţi bune, savurate intr-o cameră călduroasă....

Cei mai mulţi asociază toamna cu ploile mărunte, care ne strică starea de spirit şi cu o melancolie apăsătoare, scoasă parcă dintr-un volum de Bacovia. Pentru mine, toamna este frumuseţea ascunsă în simplitate - asociez acest anotimp cu o plimbare, lungă, măsurată pe coridorul unei galerii de artă, întrucât suntem martorii unei schimbări moi, lente a naturii.

Inspirată de această căldură sufletească, am ales să vă prezint o ţinută potrivită, cu tonaltităţi neutre.



Mereu am fost o fană a culorilor închise, astfel că am ales un pulover cu o textură fină, plăcută si reliefată, cu dungi alatări de un blazer gros, potrivit pentru vremea melancolică! :)

Surprised?
Pentru machiaj, am ales culori închise- tonuri de maro şi roşu închis. cu un minim de blush şi bronzer.



Lănţisorul este de la Pull&Bear, puloverul de la H&M, iar restul pieselor de la un magazin local! 
See you next time!

Stay positive, my lovely ladies!
Miruna

 

Blog Template by YummyLolly.com