9 mai 2012

RIVAGE-masca faciala cu namol


   Am stat cu mostra Rivage aproape 4 luni tot spunandu-mi ca o sa o incerc la un moment dat.Acel moment a venit ieri,asa ca am scos-o din cutia cu mostre si am pus-o la treaba.
  Nu stiu de ce ma asteptam sa gasesc pudra,pe care sa o imbin eu cu apa sau ceai.In schimb,masca vine gata preparata,explicandu-se astfel numarul ingredientelor de pe verso.
 Plicul meu a avut o cantitate de  20 g,potrivita pentru o singura aplicare pe ten,gat si putin din decolteu.Am transferat continutul plicului intr-un recipient pentru a putea aplica masca folosind o pensula.



 Cum a decurs aplicarea:
  • are o consistenta destul de densa,groasa chiar,ceea ce inseamna ca trebuie uniformizata foarte bine pe piele.Desi intentionam sa o aplic cu pensula,n-am avut sorti de izbanda.Cel mai bine s-a intins cu degetele si  miscari circulare si du-te-vino.
  • culoarea este fidela cea a namolului si extrem de asemanatoare mastii de curatare in profunzime Liz Earle.
  • contrar aspectului nu tocmai placut (nu-i asa,Ilda?:p),masca este placut parfumata cu o aroma dulce,usor sofisticata.
  • pot spune ca masca incepe sa stranga pielea feţei si gatului la scurt timp de la aplicare (2-3 minute).
  • a durat maxim 10 minute pana sa fie complet uscata si sa poata fi indepartata.In acest scop am folosit un burete de celuloza si apa calduta.


Nu m-as fi gandit ca o sa-mi placa masca Rivage.In trecut,am mai folosit o masca cu namol de la Avon Spa,dar fara,indoiala,Rivage castiga la aspectele ulterioare indepartarii mastii*:
  • absoarbe excesul de sebuum,matifiind tenul.
  • improspateaza pielea.
  • nu mi-a uscat tenul,insa exista o senzatie de usoara strangere a pielii fetei,in special in zona tamplelor,a fruntii si a barbiei,unde pielea este mai putin grasa decat zona obrajilor.
*am tenul normal-mixt,pori dilatati pe obraji si luciu cauzat de excesul de sebuum.Normal in rest.


INGREDIENTE:




Am gasit-o online  la un pret de 52$ pentru o cantitate de 500 grame.Presupun ca nu e un pret foarte mare,insa aproape aceleasi rezultate le obtin si cu masca de argila ASLAVital,pe care o folosesc de foarte mult timp.De aceea,nu cred ca mi-o voi cumpara in viitorul apropiat.


Ce cosmetice Rivage ati mai incercat si de unde le achizitionati?


P.S.: nu uitati de micul concurs ;)





 

Blog Template by YummyLolly.com