7 mai 2012

Gradina secreta


  Deschid ochii.Ce-i lumina asta?Oh,Doamne,chiar trebuie sa ma trezesc?Caut o perna...uite,renunt la makeup astazi pentru inca 15 minute de somn dulce.O aroma suava de vanilie ma invaluie,trezindu-mi simturile.Miroase delicios...de unde vine?Cobor din pat,cu ochii inchisi si realizez ca pamantul e rece.Imi trec mana prin par si imi dau seama ca am doua cosite-cand am invatat sa impletesc?Imi frec pleoapele precum copiii mofturosi si deschid ochii.De cand avem iarba in dormi....si n-apuc sa termin pentru ca,din umbra unei frunze uriase de rubarba,coboara pe panza lui,un paianjen.
 Cine esti,duduie?-ma intreaba.Te pomenesti ca nu-ti place nici la umbra...te plangi de lumina,te sperii de umbra,de iarba......Frumoasa rochie!Imi aminteste de Alice.

.....Alice?Care Alice?il intreb.

Voi o numiti ``Alice in tara minunilor``,dar pentru noi e doar Alice.Iar asta e universul nostru.Chiar acum te afli pe cararea catre gradina secreta,un paradis deschis mereu si pentru voi oamenii.Exista pentru toti aceia dintre voi care stiti sa deschideti ochii sufletului pentru a vedea frumusetea.





  Pasesc descult prin iarba inalta si frunze verzi,lasandu-ma ademenita in continuare de aroma florilor de vanilie.Din cand in cand,soarele se oglindeste in roua petalelor,facandu-le sa se aplece si sa-mi improspateze pasii cu un parfumul lor dulce.
 Am ajuns in gradina secreta si n-o sa va vina sa credeti ce am descoperit!



  Mai bine nu.Mai bine o descoperiti voi insiva.Extrem de usor de gasit si incredibil de fascinanta!O sa-mi impartasiti secretul gradinii?


*articol scris cu ocazia lansarii parfumului Lovely Garden by Oriflame Romania.





 

Blog Template by YummyLolly.com