1 mai 2012

Tag! You're it! Make-up station


Am primit de la Larisa un tag interesant si distractiv in acelasi timp.Pe langa faptul ca m-a ajutat sa-mi ordonez putin lucrurile,am reusit sa pastrez doar ceea ce folosesc intr-adevar in machiaj si produse de ingrijire a parului si corpului.



Ce am?Spatiu sa-mi insir toate cele.
Ce nu am?Posibilitatea de a atasa un scaun,astfel incat sa stau comod.Intentionam sa cumpar o oglinda (aveam in minte un model in stil baroc),dar daca tot ma machiez folosind oglinda sifonierului (fata in fata cu masa),n-are sens.

 In partea de sus,tin cosmeticele de machiaj in doua cosulete,pensulele si creioanele si cateva bijuterii pe care le port mai des.



 In partea de jos a dulapiorului,pastrez produsele de corp si par intr-un cos,cateva accesorii marunte (candva sortate pe categorii),lacurile de unghii si parfumurile.Cu ordinea pe care am facut-o datorita acestui tag,am sortat si mostrele si le-am adaugat in cutia de la Matricium.De asemenea,am atasat si cutia cu uleiuri si unturi de corp (My preciousss).





 Acestea fiind zise,cam atat cu Make-up Station!Ii multumesc Larisei pentru tag si il dau mai departe catre voi,cititoare si bloggerite,cu rugamintea sa-mi lasati linkul catre imaginile voastre.Sau,daca aveti placerea sa mi le impartasiti pe mail,le astept cu interes!


Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com