12 mai 2012

Pe cine va ajuta tratamentul anticelulitic RoC


      Iata-ne la finalul celor 5 zile de concurs,perioada in care v-am invitat sa-mi spuneti cum intentionati sa combateti celulita.Am avut 10 participante,din care 3 au ales sa se inscrie via email.Vreau sa va multumesc tuturor,de la fiecare am invatat cate un mic truc!

 Desi combaterea celulitei ar trebui sa fie un proces continuu si parte a unei vieti santoase,cele mai multe dintre noi ne gandim la acest aspect doar atunci cand se apropie vara.Am ales raspunsul lui Miss Cutie Pie pentru ca mi-a oferit o imagine de ansamblu asupra unui stil de viata sanatos,dupa ce,pe propria piele a simtit efectele dezechilibrului.

 Iata raspunsul castigator,in speranta ca va fi de folos si celor cu urechi de auzit.


 `` Inainte de a incepe sa imi expun planul cred ca ar fi mai indicat sa spun motivul care m-a determinat sa incep sa imi doresc sa slabesc si implicit sa vreau sa scap de celulita.
Am obisnuit sa fac sport de performanta pana la varsta de 12 ani. Bineinteles ca pe atunci eram foarte slaba,imi permiteam sa mananc orice,fara sa ma ingras. Dupa ce am renuntat la asta am inceput sa alunec incet pe un drum catre un stil de viata nesanatos.Pentru inceput ii voi spune diferit fata de cel pe care l-am avut pana in acel moment.Lipsa de miscare constanta si alimentatia haotica au inceput sa se vada pe corpul meu. Acesti doi factori combinati cu o dereglare hormonala si-au pus amprenta pe corpul meu.
De-a lungul anilor am trecut prin foarte multe schimbari de greutate. Alimentatia mea era total gresita. Faceam asocieri de alimente care nu erau bune pentru corpul meu dar erau bune la gust;dimineata nu mancam si cand ajungeam acasa la pranz eram infometata si mancam cat sa compensez si pentru lipsa de dimineata.Mancam seara tarziu si uneori cedam si poftelor din timpul noptii.
Miscarea era in doze putin indicate pentru mine. Incepeam brusc cu antrenamente prea puternice in urma carora ma alegeam cu febra musculara severa. A doua zi trageam de mine oarecum insa pierdeam la capitolul psihic. Lasam durerea sa imi afecteze judecata si ma facea sa cred ca e mai bine sa iau o pauza. Si asa faceam gandindu-ma ca las o zi libera dupa care iar fac un antrenament intens.
Motivele pentru care vroiam sa slabesc erau superficiale: pentru ca vine vara si ma voi duce la mare, pentru ca vroiam sa imi vina mai bine hainele etc.Si am continuat cu acest "rollercoaster" al dietelor, batandu-mi joc de sanatatea mea sub deviza "de maine ma pun sa slabesc".Asta pana de curand cand am ajuns sa inteleg cu adevarat repercusiunile pe care aceasta bataie de joc a avut-o asupra organismului meu.
Intr-o zi am inceput sa am un anumit simptom pe care nu l-am mai avut pana atunci: furnicaturi puternice la maini si picioare.Simteam de parca nu imi mai suportam pielea si oricat ma scarpinam nu puteam sa scap de acea senzatie.Ingrijorata de ceea ce simteam am facut o cautare pe internet si am descoperit ca acele furnicaturi erau unul dintre simptomele diabetului.Ce m-a alarmat si mai tare este ca unul dintre bunicii mei a avut diabet.Deci mai aveam un factor care putea sa determine aparitia diabetului,pe langa supraponderabilitatea mea.Din acest motiv am vrut imediat sa fac un test de glicemie pentru a vedea afla cu siguranta daca urma sa am aceeasi soarta. A fost unul dintre momentele prin care nu vrei sa treci in viata.Gandul ca poate ma asteapta o viata de injectari cu insulina imi provoca teama si ma facea sa tremur din toate incheieturile.Si pentru ce?Pentru ca nu am fost in stare sa zic NU unui stil de viata nesanatos.
Am mers sa fac testul si am aflat ca eram foarte aproape de limita.Acela a fost momentul in care am realizat ca trebuie sa schimb ceva. Trebuia sa imi schimb stilul de viata.Nu mai era vorba despre slabitul pentru haine pe care puteam sa il aman sub mentalitatea: "exista si marimi mai mari". Era vorba de sanatatea mea.Asa ca aveam de ales: sa continui sa imi bat joc de mine si de sanatatea mea sau sa preiau controlul asupra stilului meu de viata si sa incep sa fac alegerile corecte.Am inceput sa ma documentez, sa citesc mult de la oameni care stiu ce vorbescdespre nutritie,sport si sa aflu povesti asemanatoare prin care au trecut si alti oameni. Nici nu m-am aruncat asupra dietelor de genul: slabeste 5 kg in 5 zile. Vreau sa slabesc si sa raman asa!
Am cautat tot felul de siteuri culinare care sa ma ajute sa diversific meniul intr-o maniera care sa fie si gustoasa nu numai sanatoasa.Incerc sa mananc cat de mult posibil respectand regimul disociat.Singurul regim care mi s-a parut demn de urmat. Dimineata beau ceai verde iar in decursul zilei am pregatite 4 sticle de cate 0.5l de apa pentru a nu uita sa ma hidratez.Pentru ca am tendinta de a ma lasa ispitita de rafturile magazinelor nu plec nicioata la cumparaturi cu stomacul gol. De cele mai multe ori aleg un mar.Bineinteles ca imi mai permit uneori si anumite alimente care imi plac dar care nu sunt prea prietenoase cu silueta mea.Incerc insa sa nu fac excese si sa aleg o varianta mai light daca exista. Cam asta ar fi la capitolul alimentatie.
Miscare fac la fel ca la inceput. Ai mei au cumparat o bicicleta magnetica pe care fac minim 30 de minute de miscare,pe zi.Am inceput sa aleg si incaltamintea mai comoda ca sa pot sa ma intorc pe jos de la facultate.Combin asta cu exercitii si pentru antrenarea muschilor pentru ca pe langa disparitia grasimii vreau sa ma aleg si cu un corp tonifiat.
De celulita se scapa prin masaj din ce am citit. Asa ca mi-am cumparat un dispozitiv de masaj anticelulitic de la Oriflame si il folosesc impreuna cu diverse creme anticelulitice.Pana acum am incercat numai variantele mai accesibile ca pret,in general cam ce se gasea prin plafar dar si cremele de la Nivea si Avon.Mi-ar placea sa pot sa apelez si la tratamente mai sofisticate dar sunt destul de costisitoare.Am inceput de curand sa folosesc si uleiul de argan pentru ca am inteles ca ar avea rezultate bune in lupta cu vergeturile,un alt "cadou" venit impreuna cu aspectul de coaja de portocala.Un alt "accesoriu" il repezinta sapunul anitcelulitic. Sau exfolierea cu zat de cafea si cimbru atunci cand nu am la indemana un astfel de sapun.Cam asta ar fi povestea mea despre lupta impotriva kilogramelor in plus si impotriva celulitei.``



   FELICITARI!Astept datele tale pe aceeasi adresa de email pe care ai folosit-o cand mi-ai trimis raspunsul participant.
 


    Va doresc tuturor un weekend placut!



 

Blog Template by YummyLolly.com