2 mai 2012

Vitamin C Serum Danielle Laroche


  Serul cu vitamina C mi-a fost oferit de La Duchesse chiar cand eram in cautarea unui ser cu aceasta proprietate.Nu pot sa nu amintesc profesionalismul La Duchesse,care s-a asigurat ca primesc coletul in timpul cel mai scurt,alaturi de o surpriza-oglinda argintie cu inscrisul la Duchesse si brosura cu produsele Danielle Laroche.


  Cum mi s-a parut Vitamin C Serum DL dupa aproximativ 4 saptamani de utilizare:
  • in prima jumatate a acestei perioade l-am folosit pentru ingrijirea de zi,atat ca hidratant,cat si ca baza de machiaj.Apoi am inceput sa folosesc un exfoliant chimic,deci aveam nevoie de protectie SPF,asa ca l-am lasat pentru ingrijirea de seara,alternandu-l cu lotiunile mele bifazice.
  • l-am aplicat de fiecare data atat pe ten,cat si pe gat,decolteu si linia umerilor.
  • primul aspect sesizat a fost cel al parfumului placut,dar intens (similar cu cel al unui sapun),desi concentratia acestuia este <0,4% (conform listei de ingrediente atasate mai jos,pe aceasta pagina).
  • textura light a acestui ser ofera o actiune emolienta,usor racoritor,non-gras,nu lasa urme.
  • hidratarea este medie.
  • catifeleaza pielea,iar in afara de acest aspect,nu am observat schimbari majore ale tenului meu normal-mixt.


 Cum se prezinta serul cu vitamina C?
  • ambalat intr-un recipient de sticla semi-transparent,dotat cu pompita si livrat intr-o cutie eleganta de carton.


  • pompita este prevazuta cu o protectie din plastic.



  •  textura este aceea a unui gel-crema translucid,care intra relativ repede in piele.






  • ingredientele serului sunt inscriptionate atat pe cutie,cat si pe un document care dezvaluie procentajul fiecaruia in produsul final.Un mare,mare plus atat pentru produs,cat si pentru La Duchesse.
click pentru marire
 Am observat ca ingredientele active ale acestui ser (conform catalogului La Duchesse)-Porphyridium,Minerale din Marea Moarta,Vitaminele C,E,F,hamamelis si alge marine- se regasesc in procent egal sau mai mic de 0,4% (conform documentatiei produsului,vezi sectiunea key).

 Daca va intereseaza acest ser,il puteti achizitiona din magazinul online La Duchesse,unde puteti gasi si alte produse ale aceleiasi marci,dar si reduceri de preturi si oferte afiliere.



     Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com