3 oct. 2011

Tag:Cand eram mica...



Nu planuiam un tag pentru azi,dar mi-a placut atat de mult ideea,incat am cedat si m-am lasat prada nostalgiei.

   Subiectul <copilarie> lumineaza de fiecare data acel colt al inimii si mintii mele,spatii ale amintirilor dulci si joviale.Vremuri fara griji,zile in care timpul se masura cu alte repere decat ceasul-sunetul uzinei din oras ne dadea ``alarma`` ca parintii sunt in drum spre casa,iar aprinderea felinarelor din fata blocului-semn ca joaca a luat sfarsit,altfel ``dormim la usa``.Cele mai mari dileme-sa nu vada mama ca iar am varsat cerneala pe covor sau ce ne aduce Mosul...Vorbele de neinteles pe atunci ale tatalui-``cand o sa va mai fie voua bine ca acum...`` cand noi vroiam sa crestem mari,au prins sens prea tarziu.Nu mai stiu cine a spus-o (si mi-e rusine),dar e foarte adevarat-copilaria este singurul paradis pierdut. 

  Sunt foarte multe de spus la capitolul asta si mi-ar placea sa mai scriu,insa altul este scopul postarii,asa cum zice si titlul.Deeeci:

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
 ``Politista,blonda si cu masina rosie`` :)).Dar ma jucam ``de-a scoala`` mereu.Ce sa mai creada lumea?:D 
 
2. Care erau desenele animate preferate?
 Pif si Hercule (vi-i mai amintiti?),Candy,Sandybelle,Flo,la piccola (parca asa se chema),Tom Sawyer.Inca imi suna in minte melodiile din generic ;)).
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Toate au fost deosebite in felul lor,insa eram mereu suparata ca fiind pe 3 septembrie eram in vacanta.Imi doream sa duc bomboane la scoala :D.Imi amintesc totusi una mai...atipica.Pana sa ajunga ai mei de la serviciu,dadusem deja de stire in fata blocului ca e ziua mea.Neavand permisiunea sa ies la joaca pana ajung parintii,stateam la balcon cand prietenii de joaca mi-au cerut ciocolata.Stiu ca la vremea aceea nu era asa abundenta in ce priveste dulciurile si nu stiu cum noi aveam-nu o sa uit-ciocolata Richter Sport.Le stiti,sunt patratoase,in diverse sorimente,ambalaje de diferite culori.In fine,am inceput sa impart de la balcon ciocolata,fiind ``santajata`` de niste pusti ca ``daca nu ne mai dai,te zicem lu` maica`ta``.Si uite-asa,pana nu a mai ramas nimic ciocolata in casa.Cand a sunat uzina (asa cum ziceam mai sus,desi ai mei nu lucrau acolo),am sters-o de la balcon,asteptand cuminte in casa.``Tradatorii`` din fata blocului au avut grija sa o ``puna la curent`` pe mama cu ceea ce facusem (nerecunoscatorii!!!).Nu am fost pedepsita,dar o buna bucata de timp am evitat orice subiect legat de ciocolata :D
4. Ce jocuri preferate aveati?
Cand eram numai fete,mergeam cu paturi si ``arsenalul``de papusi in spatele blocului,pe iarba.Distractia ne era mereu stricata de baieti,care apareau fie cu prastiile,fie razand de tatele (a se citi tz) papusilor noastre.Mai era si saritul elasticului (sau ata) cu tot ceea ce implica un sport de ``performanta``-finale,campionate,clasamente.
Dintre jocurile impreuna cu baietii: ``flori,fete sau baieti...``,``statuile``,``castelul sau 7 pietre``,``tara,tara,vrem ostasi!``,``trecea un print calare`` (cate nu si-au imaginat o cerere in casatorie in timpul acestui joc,cand venea versul ``Cu cine sa se-nsoare,insoare,insoaaare..``)etc etc .

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Hmm,nu stiu.Imi doream o masina rosie si..n-am masina rosie :D

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Eram foarte buna la viteza (cei mai buni timpi) si gimnastica.Din randul fetelor,cea mai buna (nu ma laud).Apoi mi-a placut handbalul,iar in liceu am fost cooptata in echipa liceului.Am renuntat cand am vazut cum le ``incuraja`` proful pe fete (deloc pedagogic,s-o spunem frumos). 

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Fara nici un dubiu,ca si trupa,FIVE.Dar au mai fost:Backstreet Boy,Westlife,Boyzone (boys si iarasi boys :D).Tre`sa fac si o precizare;nu colectionam postere pentru ca nu aveam ``voie`` sa lipim nimic pe pereti :D.Va invidiez pe voi,cei care ati avut camerele tapetate cu postere!!!

8. Cel mai frumos obiect cerut( eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
 ``Cerut`` nu era egal cu ``primit``.De ce?Pentru ca nu am cerut niciodata nimic si nici nu mi-am exprimat dorintele de cadouri in mod liber.Imi placea sa scriu liste cu cadouri in agendele mele colorate si parfumate.De obicei cuprindeau jucarii si other stuffs pe care le vedeam pe canale ca RAI 1 sau RTL,iar shoppingul online era necunoscut de romani la vremea aceea :)).
   Timpul a trecut si nimic nu s-a schimbat;nu-mi place sa ``cer`` cadouri nici macar sub forma ideilor,apropos-urilor.Nu.Daca imi place ceva foarte mult,mi-l cumpar eu (daca pot,daca nu...nu).


 Pam pam!Asta a fost tagul pentru care ii multumesc Ioanei,iar eu as vrea sa citesc raspunsurile tuturor celor din blogrollul meu,dar si ale cititoarelor mele fara blog-va rog,lasati-mi un comentariu cu amintirile copilariei voastre.
  Dau tagul mai departe Andreei,Alexandrei,Aurorei,lui Flori,Alinei Diana si Andreei.Hai,fetelor,ca e placut sa ne amintim de copilarie,repede cu taguuul!


    Nu uitati de concurs,pe curand!






  

 

Blog Template by YummyLolly.com