22 oct. 2011

Review:LUSH Vanishing Organic Cream

Descriere:
Majoritatea cremelor hidratante au in jur de 20% uleiuri si unturi. Vanishing Cream are 11%. Am facut-o special pentru cei care au cosuri sau o acnee serioasa. Ii zicem Vanishing Cream din doua motive. Face sa dispara problemele tenului si dispare absorbita in piele dupa ce o aplici. Foloseste Fresh Farmacy, Tea Tree, Toner Tabs si asta ca sa ai grija de tenul cu probleme, cu atentie si in mod natural.
 Pe langa cele doua fonduri de ten,Claudia de la Lush mi-a recomandat si oferit un esantion din crema de fata Vanishing Cream.Am un ten mixt,gras in zona T (frunte,nas,barbie),pori dilatati,luciu, si normal,usor sensibil in rest.De altfel, pe linia maxilarului imi apar uneori niste cosuri (le tratez in prezent cu Brevoxyl).Din moment ce apar doar ocazional si doar in acea zona,nu pot numi acest lucru o problema acneica,ci mai degraba una hormonala.Acest review prezinta actiunea Vanishing Cream asupra tenului meu cu problemele etalate mai sus.
 E pentru prima data in viata mea cand am spus  wow! referindu-ma la o crema pentru ingrijirea tenului.E pur si simplu perfecta.Asa cum pentru ingrijirea de noapte am gasit solutia perfecta (uleiurile bio),asa simt acum ca am gasit ingrijirea perfecta de zi.
  Punctual,ce iubesc la Vanishing Cream:
1.este o crema ce pare grasa,insa se absoarbe foarte repede in piele,nu lasa urme.
2.matifiaza instant si de durata
3.uniformizeaza
4.perfecta ca baza de machiaj.
Ce nu-mi place la Vanishing Cream este mirosul,cu care totusi m-am obisnuit.In cutie miroase bine,insa pe ten are un miros putin neplacut,nepersistent insa (cred ca e de la uleiurile din seminte ce se afla printre ingrediente).
O folosesc dimineata,dupa curatarea tenului.Mai am foarte putina,deci va trebui sa iau in calcul o eventuala achizitie.Asta implica economii si iar economii.De asemenea,am mai pus ochii pe crema pentru cuticule  (care momentan nu e in stoc), pe cremele pentru maini (in sezonul rece imi fac adevarate colectii),dar si pe It started with a kiss (balsam de buze).


Ingrediente:
in-infuzie din seminte de in ,apa,miere-apa de miere si lavanda,trandafir-apa de trandafir ,struguri-ulei din seminte de struguri,acid stearic,jojoba-ulei organic de jojoba,arin extract,untdeshea,cetearyl alcool,trietanolamina,camelia-ulei din seminte,uleilavanda,neroli ulei,muscata extract,glicerina,geraniol,tinctura de benzoin,limonen,linalool,parfum,metilparaben,propilparaben.


Producator:LUSH
Pret:128 lei






*acest podus a fost primit spre testare.Prezentul review exprima parerea mea obiectiva.




  Pe curand!
P.S.:Nu uitati de giveawayul Sigma Cleansing & Polishing Tool.Mai aveti timp sa va inscrieti pana pe 25 octombrie.Mult succes!
 

Blog Template by YummyLolly.com