6 oct. 2011

TAG : 10 questions

   Hello!

   Chiar asa,hop si eu cu tagul asta care a ``virusat`` blogosfera in ultima vreme.Eu l-am primit de la Ioana,o ``oama``tare draga mie.
 

1. Sa incepem cu ceva simplu: revista preferata. Argumentati.

  
  Spre deosebire de marea majoritate a revistelor din Romania care sunt pline de reclame,fotografii de pe internet,articole care dezvaluie ``secrete`` din cele mai banale,Tabu este o revista a carui scop este acela de a fi citita,dar nu cu orice pret.Articole elaborate,scrise cu sufletul de mana unor adevarati profesionisti.Unul dintre ei-Alice Nastase Buciuta-un om desavarsit.


2. Culoarea preferata
fall`s favourite
3. Serialul preferat
 Ma uit cu placere si la Friends si Two and a half men.Singurul serial pe care l-am vazut cap-coada (toate seriile) este de pe site-ul unei televiziuni spaniole si se numeste El Internado.

4. Emisiunea preferata
Din Ro:

De ``afara``:
 

5. Cartea preferata
Aici e mai greu...Voi afisa 3 carti  care mi-au placut foarte mult,ordinea fiind aleatorie




  
6. Cantecul preferat
Muzica ascult in functie de dispozitie,iar preferata pentru perioada asta e urmatoarea:

7. Filmul preferat


 Un altul care imi place la fel de mult este




8. Blogul preferat

 Imi plac mult blogurile unde vad ca este interes si se munceste cu entuziasm.Daca va veti uita in blogrollul meu veti observa ca am triat ceea ce citesc pe categorii.Nu am un blog preferat,insa am anumite slabiciuni pentru unele.Blogul Tomatei este unul dintre ele.


9. Cantaretul preferat
 Ce imi vine in minte e Idina Menzel...

10. Tara preferata

 Cea cu oameni ce sunt recunoscatori vietii in fiecare zi,zambesc,canta, concep si cresc copii fara a fi cu gandul la alocatie,cumpara carti in loc de bilete la Bingo si le citesc in liniste in loc sa se uite la ``nora pentru mama``.Mda...


   Cine vrea sa preia tagul?E ca la scoala cu caietele-oracol,va amintiti?


Pe curand!


P.S.:   Nu uitati de concursul care dureaza pana pe 9 octombrie (fara tragere la sorti) si de giveawayul Sigma Cleansing&Polishing Tool
 

Blog Template by YummyLolly.com