11 feb. 2014

Inglot a închis marea într-un...creion

Bună, fetelor! :)

Nu mi-aş fi închipuit că, în miez de iarnă,  voi scoate coşuleţul cu scoici din sertarul cu materiale diverse. Stăteau şi hibernau acolo; nu le-am mai folosit din vară, de la fotografiile cu manichiuri specifice sezonului. Do you remember Blue and green from The Black Sea? (click here)

Poate că vă întrebaţi de ce tot bat câmpii şi ce mi-a venit cu scoicile! Ei bine, un creion de ochi se face vinovat! De când l-am primit (Alina Anghel mi l-a dăruit!), m-a făcut să visez la apa mării datorită nuanţei sale! Dacă eu, mare iubitoare a muntelui, mă tot gândesc la mare, să ştiţi că nu-i de colo!

Vorbim despre un creion de la Inglot - Soft Precision Eyeliner, nr. 28.

Cu precizarea că nu vă prezint un machiaj (îmi cunosc limitele!) ci un creion dermatograf, răspund provocării  Alinei (aici, la comentarii :D). Chiar merită să ştiţi despre el: 
- e un creion care se aplică lejer, poţi trasa cu uşurinţă  linii mai subţiri sau mai groase  - dacă ai mai multă îndemânare şi pricepere decât mine, avantaj tu :));  
- având ca bază primerul, rezistă ziua întreagă fără a se întinde şi îşi păstrează mare parte din intensitate; 
- dată fiind forma pleoapelor mele şi faptul că-s uleioase, există riscul să se ia pe arcadă la câteva ore după aplicare; 
- e pigmentat şi are o nuanţă superbissimă. 
Toate acestea m-au determinat să îl includ în lista exclusivistă a preferatelor lunii ianuarie (aici) - în dimineţile friguroase şi somnoroase (a se citi: în cele mai multe dimineţi!), am aplicat pentru machiajul ochilor fond de ten, iluminatorul High Beeam, un creion dermatograf (de fiecare dată când se potrivea stării de spirit şi ţinutei, a fost cel care e subiectul postării, rimel...şi-atât!).

Gata cu vorbele, start pozelor! 
Fiţi indulgente, eu chiar m-am străduit, chiar dacă nu pare! :))



Nu cumva, privirea mea (in fotografii) se aseamana cu privirea pisicii Dee, 
a Adinei Meg?! :)




Fete dragi, creionul despre care v-am povestit merită recomandat! 
Sper că v-a plăcut postarea! Impresii, întrebări, sugestii ale voastre 
sunt bucuriile mele sub formă de comentarii!

Vă las să vă delectaţi cu melodia lui Taxi al cărei titlu mi-a fost sursă de inspiraţie 
pentru titlul postării!


Pupiiici!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com