2 feb. 2014

Zi şi noapte de iarnă - ombre nails

Hello, girls!
Ce faceţi voi, dragele mele?:) Cum vă petreceţi weekend-ul? 

Vă era dor de-o manichiură? Ştiiu, ştiiu, acţionez obsesiv-compulsiv :)), dar ce să-i faci?! E-o vorbă populară: să lăsăm nebunu' să-şi facă vadeaua! Hmm... acum, scriind expresia asta, realizez că nu-i cunosc etimologia - sper să nu fie vreo înjurătură! Mă voi documenta!

Vom vorbi puţintel azi căci, deşi sunt în vacanţă, am mult de lucru, pentru fiecare zi; n-aţi vrea să ştiţi detalii - documentaţie e laitmotivul acestor zile, pentru mine!

Recent, în postarea a cărei vedetă era o ojă ce îmi poartă mereu gândul către Crăiasa Zăpezii, mă "plângeam" că n-am mai prezentat de mult timp manichiuri pe blog... Deşi nu mi-am propus asta, se pare că suntem în recuperări! :))

Păstrez aceeaşi sursă de inspiraţie şi, pentru că îmi plac manichiurile ombre nails, m-am jucat puţin cu câteva lacuri de unghii. Rezultatul este unul simplu,  dar de efect - aş spune eu! De sezon... Chiar m-am simţit bine purtând această manichiură şi n-a trecut neobservată! 

Vă las fotografiile care surprind manichiura cu pricina şi ojele pe care le-am folosit! Dacă aveţi întrebări în legătură cu acestea din urmă, vă răspund cu plăcere!






Vă aştept cu drag impresiile! Fiecare comentariu al vostru e valoros pentru mine!
♥ ♥ 
Pe voi vă atrag manichiurile ombre nails?
Aţi purta această manichiură?

Mulţi pupici!
Să aveţi duminică frumoasă!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Ne revedem (cât de curând o fi posibil?!) cu Preferatele lunii ianuarie; mă voi strădui să permit defilare pe podium exclusiv noutăţilor! 


 

Blog Template by YummyLolly.com