2 iul. 2013

Meloman pentru o zi (14)

Muzica exprima ceea ce nu poate fi spus si este imposibil de a fi trecut sub tacere. (Victor Hugo)




Dupa toate ploile navalnice, vine soarele! M-am temut (doar pentru o clipa) ca va ploua ca-n romanul lui Marquez, dar am alungat iute gandul...si l-am inlocuit cu o melodie care (si ea!) imi trezeste amintiri  foarte frumoase, foarte dragi inimii!

Enjoy the music!
(apelez la acest truc caci nu mai poate fi descarcat si vizualizat videoclipul; cum de a fost permis initial, nu stiu! )

Zi de marti frumoasa si insorita sa aveti!
Va imbratisez!

Nu uitati ca va astept sa va inscrieti la giveaway-ul pe care-l am pe blog (aici)!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestei minunate idei  de postare. Va recomand sa  ii faceti o vizita, veti putea sa ascultati astfel si alte alegeri muzicale!







Recomandare pentru bloggeri  Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com