9 iul. 2013

Meloman pentru o zi (15)

 

Buna dimineata!

Ce faceti voi? Va pregatiti, faceti planuri pentru concediu? Aveti vreun eveniment deosebit in perioada aceasta?:)

V-am povestit ca eu am fost plecata pentru cateva zile la munte,  impreuna cu cei mai dragi dintre cei dragi mie;  pentru alte planuri de vacanta... nu mai e cazul!:)) Ca eveniment (desi e mult prea mult spus astfel), ma asteapta maine o aniversare! Propria aniversare! Implinesc 37 de ani. Nu-mi place numarul 37 dar imi place varsta aceasta.

Va fac cinste maine! :) Sa fiti pe faza, vorbesc serios,  va pregatesc O SURPRIZA! :) Am si "spiridusi" care ma ajuta! De-abia astept sa-mi spuneti daca va place ceea ce am pus la cale, cu dorinta mare de a va bucura!

Ma rasfat putin (tipic, nu?!) si va cer sa ma lasati, de data asta,  sa ma abat de la regula jocului! Nu vreau melodii din trecut, sunt atat de multe si mi-e greu sa aleg acum; vreau o piesa muzicala a prezentului. Alegerea mea este...

Enjoy the music!



Sper ca v-a facut placere sa audiati piesa asta sensibila!
Zi foarte frumoasa va doresc tuturor!

Ne vedem maine! Ati primit deja invitatie, ma astept sa o onorati!:)
Pupicei!


Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts


P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestei minunate idei  de postare. Va recomand sa  ii faceti o vizita, veti putea sa ascultati astfel si alte alegeri muzicale!



Recomandare pentru bloggeri  Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com