26 iul. 2013

Recipiente goale = produse consumate

Hello, hello!

Fetelor, era cazul sa facem curatenie si sa mai scapam biata casa de "stiiicle goaaaaleee, murdaaareee"!:)) Eu voi fi plecata incepand de saptamana viitoare; din pacate, nu pentru distractie ci cu misiuni importante (de-ale sanatatii)! Mi-am zis sa las lucrurile in ordine pe-aici pentru ca, asa cum ma vedeti de mare, mama inca ma cearta daca nu-s cuminte!:)) Acum, serios, va veni sa stea cu Dia si s-ar fi speriat sa vada ca nu mai stiu unde este cosul de gunoi/pubela!:P

Prada de razboi este, oricum, destul de bogata; un alt motiv pentru care chiar se impunea sa desfasuram aceasta  operatiune! 

A trecut ceva vreme (mai bine de doua luni) de la ultima postare cu subiect similar. Ia sa vedeti ce recolta bogata de recipiente am aici!

Lotiunea Body Silk - Seventeen (o aveam in dulap de anul trecut, doar putin am mai avut de consumat; o folosesc, de regula, in sezonul cald; hidrateaza si ofera un shimmer placut pielii)
Deodorantul B.U., varianta Heart Beat (l-am folosit pentru ca a fost cumparat; parca prea dulce, prea densa aroma sa)
Deodorantul Dove, varianta Pure (nu-l mai luasem de mult timp; imi place dar nu ma face sa ma extaziez; marca Dove, pentru mine, in general, are acel ceva suav care ma atrage!)

 
Samponul fortifiant cu nuc si rozmarin - Cosmetic Plant (il folosesc de vreme buna, sunt la al nsprezece-lea flacon; cred ca trebuie sa-l mai si schimb caci parul meu da semne ca ceva ii displace!)
Gelul de dus/Samponul Fa kids (l-am inclus aici pentru ca, din cand in cand, cu/fara  stirea Diei, il mai foloseam si eu; ma atragea aroma de fructe de padure, e reconfortanta) 
Gelul de dus cu floare de bumbac (1) si cu lavanda (2) - Yves Rocher (ambele mi-au placut; primul pentru delicatetea aromei, cel de-al doilea pentru prospetimea sa)



Lotiunea micelara Ivatherm (la inceput, mi s-a parut chiar ok; in timp, am constatat ca e inferioara celei de la Bioderma; am strans din dinti si-am dat-o gata!)
Solutia micelara Bioderma Sensibio ( se stie ca e Holly Grail; eu ii gasesc un singur neajuns: gustul amar; nu, nu o beau :P :)) dar se simte acest gust pe buze, fara sa vrei il simti)
Mascara Sexy Pulp - Yves Rocher (am avut indoieli la inceput in privinta ei si a imensitatii pensulei dar, pe parcurs, am facut casa buuunaa, foarte buna chiar!)
Crema Epitelin (am pierdut numarul tuburilor consumate, o aplic in zona axilei si pe cea a "mustatilor", dupa depilare; ajuta mult, calmeaza pielea iritata; pe prospectul ei scrie ca e buna si pentru arsuri, pentru intepaturi de insecte - pe unchiul meu l-a intepat o gaza kamikaze sub ochi, se umflase imediat zona; i-am dat sa aplice un strop;  mi-a spus ca i-a facut bine, nu l-a mai usturat, iar a doua zi nu mai era deloc umflat locul respectiv)


Laptele demachiant cu miere si cimbrisor - Bioten (cred ca e cel mai vechi prieten  al meu -  ma refer la produsele de ingrijire :)); miroase foarte placut, curata bland si eficient; are si el un defect: se termina cam repejor, avand o consistenta destul de lichida)
Nu, nu am gresit, acesta este al doilea flacon de solutie micelara Bioderma, al doilea flacon consumat in acest interval de timp. E pozat intr-o alta sesiune foto!


Sapunul lichid antibacterial Protex (e nelipsit la noi in casa, il foloseste Diana frecvent caci in acelasi ritm alarmant atinge/mangaie/scarpina/gadila toate animalutele pamantului)
Mini-deodorant Nivea Stress Protect (renuntasem la deodorantele Nivea observand ca am o alergie la unul dintre ingrediente - pe fond respirator se manifesta; acesta chiar nu mi-a provocat nicio neplacere, dimpotriva! am constatat ca protejeaza bine si are , din punct de vedere al aromei, acel ceva  placut specific produselor Nivea)
Olive Bath Salt - Natural Care (placuta, relaxanta)


"Mi-e frica, mi-e frica, sa dorm singurica":))...asta e cantecul potrivit pentru sticluta asta de dizolvant Ebelin (fara acetona); ce sa-i fac, a ratat sansa pozelor de grup! Am declarat mereu ca-mi place acest dizovant (curata bine, nu are un miros prea puternic, imi lasa unghia neteda si lucioasa - face treaba buna si are un pret rezonabil)

Dragelor, cam asta ar fi ceea ce am consumat in ultima perioada! Chiar m-am straduit cu unele produse, zau asa! La altele, dimpotriva, a fost foarte placuta colaborarea, atat de placuta incat mi s-a parut a fi prea scurta!:)) 

Ma motiveaza intotdeauna astfel de postari, sunt multumita cand vad ca n-am aruncat banii pe fereastra! Ehh, sa nu va imaginati ca nu am si produse pe care le arunc pentru ca a expirat termenul,  pentru ca nu s-au lipit de mana mea sub nicio forma, la care renunt pentru o multime de alte motive! Sigur ma intelegeti, nu cred ca exista fata careia sa nu i se intample asta! :)

Daca aveti intrebari in legatura cu cele vazute si citite, le astept!

Sunt curioasa sa aflu de la voi daca ati folosit unele  dintre produsele de mai sus si daca parerile noastre in legatura cu ele coincid!

Soseste weekendul! Sa va bucurati din plin de zilele acestuia! :)
Multi pupici!


Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts

 

Blog Template by YummyLolly.com