10 iul. 2013

Surprise, surpriiiiseee!:)

Hello, ladies!
Are you ready to party??? :))


Dragele mele, v-am spus ca astazi implinesc un anumit numar de ani (37, no secret, I'm proud of it!); am sarbatorit cu parintii si rudele, anticipat; astazi ii scot in oras pe iubitii mei Dia si Alex; maine voi face cinste si colegelor  (printre care am si prietene bune); voi marca evenimentul si in weekend, cu prietenii de familie! Eheheee, ca-n nuntile imparatesti!:))

Bineinteles ca nu am uitat de voi, cum as fi putut?!  Din luna noiembrie, de cand scriu pe Lavender Thoughts, voi, fetelor,  imi sunteti aproape, imi dati curaj, imi dati aripi, ma faceti sa zambesc, imi confirmati, ma bucurati, imi aratati prietenie...Pe unele dintre voi va stiu de mai mult timp, de cand eram doar follower, va stiu de pe forumul elle - parca v-as sti de-o viata! E extraordinar sentimentul acesta, vine sa ma implineasca alaturi de multe altele! N-o mai lungesc, fac pe misterioasa si va las sa mai cititi si printre randuri ceea ce simt si gandesc acum!:)

Si-acum...sa va dezvalui SURPRIZA promisa! Astazi, de ziua mea, v-am pregatit niste daruri!  Vreau sa va bucur asa cum si voi m-ati bucurat, oferindu-mi ceva pretios mereu: parte din timpul vostru, parte din gandurile, din trairile si din experientele voastre!

Trei cadouri frumoase va asteapta! As fi dorit din toata inima ca numarul acestora sa poata fi n , unde n reprezinta (ca-n matematica!) numarul celor ce citesc acest blog; din pacate, trebuie sa fim realisti chiar si la aniversari!:))

PRIMUL CADOU contine un kit cu 3 produse cosmetice Sleek.  Vi-l pot oferi avand sprijinul  Makeup Shop ! Sunt fericita stiind ca o cititoare a acestui blog il va primi in dar!

 



                                     







Pentru AL DOILEA CADOUHandmade Sister  mi-a acordat sprijinul sau; v-a pregatit un pachet care contine 3 produse de ingrijire si ma simt fericita ca una dintre norocoase il va primi in dar!








(castigatoarea isi va alege crema de fata dorita in functie de tipul de ten pe care il are!)











Cel de-AL TREILEA CADOU va este oferit de subsemnata, vesela sarbatorita!:)
Am cumparat, gandindu-ma la voi, cateva produse (unele de ingrijire, altele cosmetice) dintre cele populare si iubite de voi/de mine!



- Solutie micelara Bioderma Sensibio
- 2 in 1 Volume Mascara de la essence
- Trei oje Flormar
- Gel de dus cafea din Brazilia de la Yves Rocher 
- Lotiune Body Silk Seventeen, varianta Pop





Ce trebuie sa faceti pentru a va incerca sansa de a primi unul dintre cele trei cadouri?
Un singur lucru:
Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa va exprimati dorinta de a participa si,  numai daca doriti , spuneti-mi in mod sincer ce motive va determina sa veniti/sa reveniti pe Lavender Thoughts! :)

Astept inscrierile voastre pana pe data de 16 iulie (inclusiv)!
Mr. Random este invitat si el!
Deoarece urmeaza o perioada in legatura cu care am in acest moment unele incertitudini, imi rezerv circa 3 zile inainte de a anunta cele 3 norocoase cititoare,  intr-o postare separata!
Apoi, aveti la dispozitie  48 de ore pentru a-mi trimite mail cu datele voastre!

Pentru sustinerea acordata, pentru faptul ca mi-au fost alaturi in timp si in aceasta zi aniversara, adresez mii de multumiri celor doi sponsori:
 Makeup Shop si Handmade Sister !


Va imbratisez cu drag
 si va doresc tot binele din lume!
Va iubesc!

Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Poate imi faceti o bucurie si va inscrieti in numar maaare :)) (surprinzator de mare) si la giveaway-ul ce e activ pe blog!    (AICI)
 

Blog Template by YummyLolly.com