15 iul. 2013

Meloman pentru o zi (16)

Cel care canta isi alunga suferintele.  (Cervantes)
 

Hello!:)

Sunt convinsa ca majoritatea oamenilor au avut macar o data in viata sentimentul ca nu pot "scapa" de o melodie, ca le ocupa mintea si ca ar vrea sa o indeparteze cumva! In legatura cu asta, stiti ca eu glumesc spunand ca ascult obsesiv-compulsiv cate-o piesa muzicala, pana se epuizeaza acea "pasiune"...

Ei bine, mi-am amintit  un cantec pe care, cu mai mult timp in urma, l-as fi ascultat la nesfarsit; ma opreau cei dragi mie sa fac asta. Fireste, ii exaspera(m)! Culmea este ca nu imi dadea o stare foarte buna dar avea ceva cu care ma tinea "captiva"...Asta s-a intamplat pe parcursul a  doar cateva zile (sa nu va imaginati altceva!). Pana cand, vorbind (pe FB, probabil!) cu o buna prietena, i-am zis ce ascult si ea, dupa ce a audiat, mi-a spus : "Te rog, nu mai asculta, nu e bine! E ceva rau in melodia asta!!!":)) Intr-un fel am inteles afirmatia sa; pe de alta parte - stiind-o fata desteapta, m-am intrebat de ce nu ia versurile ca pe metafora pe care-o reprezinta?! Cu toate acestea, a fost atat de intens modul in care a transmis rugamintea, incat m-am oprit, am renuntat...pur si simplu!

Vin acum si va intreb: 
Voi ce spuneti despre acest cantec al lui Margineanu? Ce simtiti ascultandu-l?

Probabil chitara asta  ma  poarta atat de mult cu gandul catre atmosfera unui foc de tabara  incat trec peste mesajul cu tenta lugubra dar, repet, metaforic; se gasesc simboluri la tot pasul  in versurile acestei piese muzicale!

"Mai stii"...



Sa aveti o  zi senina, cu spor si buna dispozitie!
Va pup!
                                                                                                                                          
Cu drag,
  Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestui minunate idei de postare...Va recomand sa ii faceti o vizita, ascultati astfel si alte alegeri muzicale!







Recomandare pentru bloggeri Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com