14 iul. 2013

OOTD (puzzle): Blue lace, red lips...a piece of (birthday) cake

Hello, ladies!

Astazi nu ma supun regulilor. Nici macar celor impuse de mine insami! Este zi de duminica, zi pentru postarea Happy moments. Ei bine, desi am material berechet pentru aceasta postare (pentru ca a  trecut o saptamana in care momentele de fericire, de bucurie pura, de adevarata implinire s-au intrecut pe ele insele),  ea mai poate astepta - de-abia se asaza intreg tumultul, se delimiteaza clipele frumoase care au venit de-a valma, unele peste altele, se lasa la dospit pana duminica viitoare!

Vreau sa va spun astazi o alta poveste. Povestea unei intalniri relaxante cu prieteni dragi, oameni cu care ne simtim bine! V-am spus ca voi sarbatori si in weekend, cu prietenii de familie; am iesit la o terasa; am petrecut ceva timp impreuna, cu voie buna multiplicata de n ori!

De-acum, pe scurt...

*Ce am purtat?

Rochia mea cu imprimeu-dantelarie
(click pe poze pentru a le vizualiza marite)


Vesele bratari


Cerceii cu mustati roscovane


Zambet pe buzele colorate retro cu Soft Matte Lip Cream de la NYX, nuanta Amsterdam (review aici)...


Sandale nude, picioare albe (altele mai bune si bronzate n-am :P), geanta somon (cunostinta mai veche)!

  
Promisiunea dantelei albastre


*Cine m-a insotit?

Me , myself and Irene Ilda



Dia, copila mea dulce

 Alex, iubitul meu drag


*Ce cadouri am primit?

Ooo, nu, nu, scuze, asta e din alta postare!:))


* Ce v-am adus de la petrecere?

Ghiciti?!
Toooorrtt!!! Ta-ra-taaa-taaaam...
O bucata...
Va rog sa va serviti!
O extraordinara crema de ciocolata (densa, deloc gretoasa), blat de cacao, frisca. O nebunie delicioasa!
Remarcati ca si cartile (care si-au facut loc in poza) au coperti de ciocolata si pagini de frisca? :)


Si...
-
-
-
Surpriiiizaaaaaa :
-
-
-
inca o bucata de tort!!!:))


V-a placut??? Va mai aduc si alta data!
Nici mie nu-mi vine a crede ca nu am nicio fotografie cu tortul intreg (da-ne, Doamne, mintea de pe urma!), prin urmare  nu va voi spune asa ceva!

Am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa...Daca v-a fost drag sa cititi, va mai povestesc si va mai arat fotografii si alta data!

Sa aveti o duminica faina de tot, pe placul inimii voastre!
Va pupacesc!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts 

P.S. Fete dragi, repede-repejor, 39/ 36/ 33 30 dintre voi sa dea fuga-fuguta pentru a se inscrie la Giveaway-ul PersunMall  (AICI) ! Sa-l avem si noi luni (15 iulie) gata validat! Eu chiar imi doresc o castigatoare pentru voi! Fiti fete de comitet!:)
 

Blog Template by YummyLolly.com