4 iul. 2013

Preferatele lunii Ciresar

Buna, fetelor!

Citind pe blogurile preferate postarile pe aceeasi tema, am observat ca parerea unanima este ca timpul trece alarmant de repede! Subscriu acestei idei! E iulie , suntem deja aproape de  jumatatea verii. O, Doamne, si cat am mai asteptat-o! Hmm, hai sa nu ne plangem si sa facem ceva incat timpul sa treaca cu folos, sa nu-l irosim!

Mereu mi-a placut sa scriu despre favoritele lunii. De data asta, conjunctura m-a facut sa intarzii. Azi noapte, m-a lovit subit un mare chef sa ma ocup de pozele pentru postare - ce-i in mana, nu-i minciuna, am demarat! Acesta este motivul pentru care fotografiile arata astfel; dar, daca pozarul zice "Hai!", tu mai stai?! Nici gand! Intreaga casa doarme si tu mobilizezi forte de photo shooting! De te-ar urmari cineva, in miez de noapte , ar zice ca esti prea odihnit! Cineva indulgent. Caci un altul,  ar spune mai multe!:))

Eeeiii, daca tot ne laudam cu chef de treaba, sa trecem la subiect si sa intindem covorul rosu pentru vedetele lunii! Foarte multe din preferatele lunilor precedente si-au pastrat locul dar am incercat sa nu le repet macar pe cele din luna anterioara! 

Siii...coboara elegant din limuzinele lor, in lumina blitzurilor, starurile postarii mele:


-  in kitul Benefit Lip&Cheek (primit in luna martie) sunt doua produse de care m-am indragostit: iluminatorul High Beam - imi lumineaza, la propriu si la figurat, diminetile (mascheaza cu o aura sidefie cearcanele) si blush-ul Sugarbomb Powder (e minunat), din care aplic o tusa discreta peste blush-ul crema de la NYX (vi l-am mai aratat) - pentru glow si pentru fixare;

- doua glossuri mi-au rasfatat buzele (nu am mai agreat ideea rujului - parca e prea "greu" cand e-atat de cald), ambele imi sunt pe plac si ma fac sa ma simt bine:  Mega Shine Lip Gloss de la NYX, nuanta French Kiss (review recent aici) si Laque Couleur Intense de la Yves Rocher, în nuanţa Rose Granit;

- mascara Sexy Pulp - Yves Rocher (ma speriase initial maturoiul pe care-l are pe post de periuta :)) , dar am depasit momentul si tot apelez la el).



- balsamul Balea pentru par saten - Alina lui Brumarel se face "vinovata" pentru instigare la cumparare :P, Maria Irina l-a luat din dm si mi l-a trimis prin posta - am relatie love&hate cu produsul asta insa mana mea se tot indreapta catre el, ignorand alte optiuni; se pare ca balanta inclina catre love!:)

- tratamentul Moroccanoil - singurul produs care apare si in postarea lunii trecute caruia nu i-am putut refuza aparitia si in aceasta lunaparul meu ii multumeste si se teme la gandul ca se va termina curand!


- lotiunea Body Silk de la Seventeen, varianta Pop (cred ca de la Iguanitza am aflat despre ea) - hidrateaza destul de bine, intra rapid in piele, are o aroma persistenta, delicioasa si ofera pielii un shimmer tare placut ochiului; am avut-o si anul trecut, mai aveam un strop (o veti vedea viitoare  postare  din seria  "Produse consumate"); aroma variantei pe care o am acum imi place mai mult decat a a celei dintai.


- parfumurile Refan - avand in vedere raportul calitate/pret (persista pentru cateva ore bune), precum si cel cantitate/ pret  (20 de lei pentru 50 ml - pe site-ul lor), sunt gro-za-ve! parfumurile originale sa astepte pana in toamna, acestea sunt perfecte pentru mine vara (si nu numai!).
* cod 154 (corespondent Very Irresistible - Givenchy)
* cod 143 (corespondent Omnia Green Jade - Bvulgari)

 
- doua oje mi-au inveselit unghiutele in luna precedenta; au primit si multe complimente
* Farmasi 90  si  NYX - Sea of Cortez (le-ati vazut in NOTD-urile lunii iunie).



- exista si doua accesorii pe care le-am purtat obsesiv-compulsiv :))  la inceput de vara
* o bratara (pe care  Dia mea a primit-o in dar; ce bine ca ii este mare, o port eu pana i se va potrivi :P) 
* o pereche de cercelusi din fimo (astia-s ai mei :P).


- fusta pe care o port aici (e o poza veche, de la naftalina scoasa; hmm, ce scurt aveam parul!):


- capsunile ocupa un loc binemeritat printre  favoritele lunii - as fi mancat non stop! credeti-ma pe cuvant, aveam cel putin o poza cu capsuni (ati vazut-o intr-o postare Happy moments); ii arde de joaca si s-a ascuns :P; daca o gasesc, fac un update.

- am pastrat la sfarsit ce e mai bun ...VOI! :)
VOI care reveniti mereu aici, VOI cu rabdarea de a ma citi, VOI cu gandurile voastre bune, VOI cu bunavointa de a lasa feedback ca semn al trecerii voastre, VOI care dati sens la ceea ce fac aici (ma straduiesc sa fie bine caci stiu ca am de invatat)!

VA MULTUMESC SI VA IMBRATISEZ! <3

Astept cu nerabdare sa citesc impresiile  voastre si ceea ce mai doriti sa impartasiti cu mine!

Cu drag,
 Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Daca nu v-ati inscris inca la giveaway-ul pe care-l am aici, actionati! Va astept! Numai daca veti fi cel putin 60 - "hai sa dam mana cu mana", vorba cantecului :)), va fi validat concursul!

 

Blog Template by YummyLolly.com