19 iul. 2013

Printre nori...


Eu am cunoscut-o pe Sakura doar prin intermediul blogului sau. E lesne de intuit, citind doar una dintre postarile sale, ca este o persoana cu-adevarat daruita de Dumnezeu;  printre altele, poate cel mai mult, cu harul de a fi parinte. 

Ca mama, m-am simtit rascolita la gandul tristetii cotropitoare prin care trece acum aceasta femeie deosebita! Am plans mult, parandu-mi rau ca ii este dat sa treaca  prin asa ceva, parandu-mi rau pentru minunatia de pui de om (Miss Ciresar) pe care nu o va mai vedea crescand. Constientizez faptul ca oricat am vrea, nu ii vom putea intelege cu-adevarat durerea, nici macar cei care au trecut prin asa ceva nu o vor putea intelege; numai ea stie, numai ea simte...Se spune ca Dumnezeu da astfel de incercari numai celor  foarte puternici, numai acelora care ar putea face fata unei astfel de situatii!Offf!

Cum ii spuneam si azi-noapte, intr-un comentariu, cred ca e mai bine sa tac din respect pentru durerea pe care o traieste si sa ma rog celui de Sus sa ii fie bine Gloriei printre nori, sa le fie alaturi Sakurei si celor din familia sa in tot ceea ce au nevoie, tot timpul!


Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com