7 iul. 2013

Happy moments (9)

Buna, fete dragi!

Primiti cu postarea de duminica? Primiti?! :D Ok, pe raspunderea voastra sa fie pentru ca va fi luuuunga cat o zi de post!:)

Au trecut doua saptamani de la ultimul Happy moments si am adunat material cat pentru un roman; exagerez, desigur, dar macar pentru o nuvela tot ar fi! Ma voi stradui sa fiu selectiva, in masura in care e posibil acest lucru (dat fiind continutul subiectiv).

Incepem postarea bucuriei cu o matza si incheiem cu un catel? Asa sa fie!:)

Pe tigrata asta o cheama Rina; e a vecinilor nostri (si-am vrea sa fie a noastra, ne-a cucerit; n-am depus inca actele de adoptie); nu e ea o bucurie?! Pozele sale fusesera uitate intr-un colt pe etajera  de folder;  am repus-o in drepturi astazi! 




Salamul de biscuiti al Mihaelei m-a determinat sa pun mana pe telefon si sa cer cu duiosie mamei soacre sa il prepare (dumneaei ii reuseste cel mai bine, din tot neamul)...My mother-in-law loves me!:D Au fost happy papilele gustative! 

O plimbare sub clar de luna plina, cu iubitul meu si cu fetita noastra; nu orice fel de luna ci aceea imensa din 23 iunie (doar atat a reusit sa surprinda camera foto :P)...Relaxare, quality time!


Gabita a apreciat cele doua variante de manichiura pregatite special pentru concursul cu tema "Sunny days", organizat pe blogul sau! Participarea in sine a reprezentat o bucurie pentru mine, de dragul prietenei mele! Pe blogul meu, vi le-am aratat in aceasta postare!

Imaginea Diei in costum de baie m-a inveselit! Voua nu v-o arat, e prea grasa copila mea lungana, are prea multe buline costumul!:P Ce sa-i faci, de unde gene de hranace, de unde gene de dolofana?! Dupa 30 de ani va pune ceva carnita pe ea!:) Hai sa va arat totusi, mi-am amintit de o poza de anul trecut!


Iubitul meu drag mi-a taiat niste jeansi pentru a-i purta scurti si seexyyy! Happy me! Imi amintesc ca am spus asta pe blogul Simonei, nu mai stiu daca v-am spus si aici: eu nu mai pun mana pe foarfece; cand vine vorba despre actiuni de croitorie; cauza: risc sporit de a produce pagube!:)) N-am poza, chiar n-am!:P

Minunatele zile petrecute la munte - balsam pentru suflet, minte, ochi, trup...vreau inapoi!!!



  
Fericirea Diei la aniversarea de 8 ani vazandu-si cadourile primite de la parinti si prieteni: un joc Monopoly (o varianta care cuprinde numai carti de joc - Monopoly Deal, v-o recomand calduros!), jocul Roata norocului, o carte cu titlul Bunele maniere,  frumos ilustrata, potrivita varstei; mai multe hainute foarte dragute! Si-aici am tras chiulul cu pozele, m-am lenevit de cand sunt in vacanta!

Bucuria lui Betty (catelusa noastra) - cand am revenit acasa; ii fusese dor, mititica! Si noua de ea!

Punctajele obtinute de Dia si de elevii mei la etapa finala a unui concurs de matematica (Euclid) - m-au bucurat, mi-au adus confirmari, m-am simtit iarasi mandra si multumita!

Ciocolata Katy de la Kaufland e delicioasa! Alexandra m-a instigat si ce bine a facut! Sotul meu drag a cumparat-o!


Prietenia extraordinara aratata de fetele din blogosfera, faptul ca le-am simtit alaturi, gata sa ma sustina la nevoie! Dragelor, va multumesc si va imbratisez!!!

Acelasi sot bun si drag cautand prin farmacii solutie micelara la oferta (Bioderma, se-ntelege) - evrika, nu a cautat degeaba! Ce barbat descurcaret si binevoitor!!!

Ma incanta stradania Diei de a vorbi frumos - cred ca se simte si influenta cartii primite in dar!

Lantul slabiciunilor  (Alina lui Brumarel - Aurora - Ilda) m-a determinat sa apelez la "solutii extreme" (dragul meu, multumesc!!!) pentru a avea inghetata Mcennedy; uite-asa exista o mare amenintare ca eu sa devin dolofana Mcennedy! Eu nu v-o recomand, e delicioasa si da dependenta!:))

 
Invitatia adresata de elevii mei mai mari de a ne intalni saptamana viitoare la o cofetarie! Facem o reuniune de clasa!:)

Astazi,  intreg clanul familial s-a strans la noi, la un gratar; sa nu ma certati dar nu am pozat...am fost ocupata sa mananc!:P Cred ca la urmatorul OOTD (n-am idee cand va fi acesta) veti observa diferenta de greutate! Dupa ce am servit, ne-am amuzat impreuna, ne-am simtit bine...am incheiat apoteotic facandu-i o baie lui Betty! A fost mare distractie!:D Draga de ea, a stat ca un mielusel!


As mai fi avut cate ceva de spus, dar am promis sa fiu (cat de cat) selectiva! 
Daca v-au placut cele multe si marunte, astept sa-mi povestiti si voi - pentru a intregi postarea;  aceasta nu ar fi completa fara momentele voastre de fericire!

In alta ordine de idei, vreau sa va marturisesc ceva: stiti deja ca ziua mea va fi curand; va pregatesc un happy moments aici, pe blog; voi ma bucurati de atatea ori, permanent! Vreau sa  va bucur si eu pe voi; mai multe nu va spun, E SURPRIZA ! :D Pregatirea acestei surprize reprezinta o alta incantare pentru mine; sstttt, e secretul nostru!

Saptamana viitoare sa fie buna si frumoasa, sa simtiti ca va merge bine in toate cele!:)


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Va reamintesc despre giveaway-ul de aici! Daca va inscrieti, imi oferiti un alt moment de bucurie! Le multumesc tuturor celor ce au facut asta deja!:) Sincer, mi-ar parea rau sa nu fie validat din cauza unui nr mic de participanti!


 

Blog Template by YummyLolly.com