17 iul. 2013

37 de cadouri la cei 37 de ani...

Hello, ladies!

Sigur stiti ca glumesc! Imi arde de shaga...:)) Si de-ar fi fost 37, n-as fi stiut pentru ca nu as fi numarat; vorbesc despre cadouri, nu despre ani!:)) Asta-mi aminteste ca la 27 de ani am primit 27 de trandafiri; rosii; clasic si romantic, in viziunea mea; probabil un cliseu, dupa perceptia altora!:)

Ati spus asa: :Vrem postarea cu cadourile! Asteptam postarea despre cadouri! Suntem curioase ce cadouri ai primit! :)) Pai atunci sa vedem despre ce e vorba! Sper ca asteptarile voastre nu sunt prea mari, nu vreau sa fiti dezamagite! Eu una am fost tare incantata si fericita de darurile cu care au dorit sa ma bucure cei dragi mie! Ma simt o norocoasa si sunt recunoscatoare pentru faptul ca exista atatia oameni care  ma apreciaza, ma indragesc, ma iubesc!

Sa actionam caci voi nu vorbe asteptati, stiu eu! Vreti si fotografii! Ei bine, pentru asta le-am invitat sa se alinieze la start si "sa sada mumusel" la poza pe urmatoarele frumuseti! Nu va voi spune provenienta, nu-si are rostul, va incarc si nu vad ce relevanta ar avea! De acord cu mine?:)

O palarie haioasa, cu flori!
Imi fac eu curaj sa v-o prezint intr-un outfit? Hmm...oare?!
Fata/Profil cu zambet strengaresc

 

O carte care se poate prezenta singura!:)


Una bucata vesel costum de baie!
E funny combinatia de dungi cu flori, de-abia astept sa-l sarute apa marii! Cand...chiar nu se stie!


Cred ca am facut o descoperire foaaarteee interesanta in materie de fonduri de ten: Natural Fix de la  Radiant (gama profesionala); v-as spune ca e teribil de bun dar ma abtin, astept sa treaca proba timpului; il veti vedea "purtat" curand, intr-o postare OOTD!
Doua oje! Visez la Time of romance de la essence de-o viata! Flormar - Matte, un alb ca varul!:))


Spun eu ca bluzita asta (de culoarea untului) arata mult mai bine imbracata decat pe umeras!  Cum va "amenintam" mai sus, curand, o veti vedea intr-o postare OOTD! Veti putea sa-mi spuneti daca am sau nu dreptate!


O pereche de sandale nude, foarte comode! Le-am purtat deja, ati vazut poze aici!


O rochie cu superb imprimeu floral, minunati sunt macii acestia! In poza, soarele a navalit peste ei!
Voi duce  la croitoreasa rochita pentru a fi putin scurtata!


 Detaliu:


Accesoriile  acestea (cercei, bratari) au fost primite impreuna cu rochita! Le-ati vazut si pe ele purtate in ultima postare OOTD .


O alta rochita insotita de alte accesorii! Desi este un S, imi este mare! Mi s-a spus ca o putem schimba. Sper sa gasim XS caci imi place foarte mult si aceasta!

 Detaliu:

Va plac? Nu sunt dragalase?


Am lasat la final ceea ce tine exclusiv de bucuria sufletului...
O orhidee aaallbaaa! E o minunatie!:)


Un desen pe care Dia mea l-a realizat pentru a mi-l darui!
Ghiciti care sunt eu dintre toate aceste zane? Cea cu rochie verde! A fost prima desenata, asa mi-a  declarat artista! :D Cu galben este reprezentata pulberea magica! Inspiratia a venit de la un desen animat!:)


Ne oprim sau continuam? Ne opriiim, fetelor!:)))

Eu am vorbit destul, de-acum e randul vostru. Astept sa-mi spuneti ce va place, ce nu va place, ce ati primit si voi in dar in ultima vreme sau, de ce nu, la propria aniversare!:)

Va imbratisez!
O zi vesela va doresc!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Daca nu ati vazut care sunt cele trei lucky girls alese de Random, le gasiti aici! Deja am primit datele de la fiecare dintre ele!:)
 

Blog Template by YummyLolly.com