3 iul. 2013

Review: Luciu de buze NYX Mega Shine Lip Gloss

Hello, hello!:)

Fetelor, de mult timp "amenint"  cu acest review; iata ca a venit si momentul lui! Sa-l savuram deci!:) Are si aroma de cirese...yuumiiii!

Obisnuiesc pe timp de vara sa port, frecvent, gloss pe buze; desi rujurile sunt favoritele mele (s-a vazut, in mod mai mult decat evident,  in swatch-urile realizate pentru postarea de aici,  cat  de mult imi plac cele din colectia mea Nyx), in sezonul estival, le cam fentez pentru ca simt nevoia de ceva mai lejer, ceva care sa nu-mi "imbrace" buzele atat de mult!

Un luciu de buze pe care l-am folosit des in ultima perioada este Mega Shine Lip Gloss, de la NYX, nuanta French Kiss. Vi l-am prezentat aici, cand va povesteam cu bucurie ca am primit din partea Makeup Shop trei produse pentru testare.

Daca Soft Matte Lip Cream (review aici) a fost pentru mine o noutate absoluta si o surpriza extraordinar de placuta (ca dovada, s-a vazut in pozele de pe blog ca am facut o adevarata pasiune pentru el), luciul de buze despre care vreau sa va spun impresii era deja cunocut de mine, stiam la ce sa ma astept; asta pentru ca l-am mai avut, intr-o alta nuanta (Chandelier - un roz discret), cu mai mult timp in urma!

Ma gandesc ca e mai bine sa stiti dinainte despre ce vorbim asa ca scot ca as din maneca fotografiile cu swatch pe buze! :) Mie imi place la nebunie nuanta: e o combinatie de nude cu piersicuta sidefie, arata foarte natural! Precizare: mie imi pare a fi mai deschisa nuanta decat in swatch-ul ce apare pe site.




 Si-acum, stiind despre ce vorbim, va spun, ca intre fete,  parerea mea despre acest produs:

- are un ambalaj elegant, practic si, totodata,  dragalas (datorita unei fundite de pe capac pe care va rog sa o admirati, m-am straduit mult sa o surprind; camera foto era invidioasa si nu coopera, dar nu m-am lasat!);



- aplicarea este usoara, lejera -  glossul are o textura matasoasa; aplicatorul cu buretel are o curbura;
- poti doza cu usurinta cantitatea pe care o aplici;

 
- nu e lipicios, nu se strange pe buze;
- are minuscule particule sidefate care capteaza lumina; acestea nu se simt deloc pe buze, nu se percep decat vizual, in mod subtil;


- hidrateaza excelent aidoma unui balsam de buze foarte bun, hidratarea fiind de durata (chiar si dupa ce glossul nu se mai afla pe buze) - aspectul acesta e, din punctul meu de vedere,  unul dintre punctele forte ale acestui luciu de buze, pe langa cel de ordin estetic;
- are rezistenta buna pentru un gloss (cateva ore, daca nu consumi alimente sau lichide!); se "pierde" uniform de pe buze, pastrandu-se un luciu discret;
- are o aroma de cirese extrem de placuta pe care o simti in timpul aplicarii.

Daca va recomand acest produs? 
Cu toata sinceritatea, da! Mie imi place foarte mult si imi mai doresc si alte nuante (ma tenteaza si cred eu ca m-ar avantaja Cooper Penny, Gold Pink, Cosmo, Plush Red).

Gasiti acest luciu de buze pe site-ul mentionat,  la un pret de 25 de lei (aici)!

Le multumesc frumos celor de la Makeup Shop - asa cum v-am mai spus, eu sunt convinsa de mult timp de seriozitatea, amabilitatea, buna comunicare cu clientii, profesionalismul cu care trateaza lucrurile si ii apreciez pentru toate acestea!

Fete dragi, voi ati folosit vreun Mega Shine Lip Gloss de la NYX?
Care dintre nuantele de pe site va ispiteste?

Sper ca va este util acest review si ca v-a facut placere sa-l cititi!
Va imbratisez!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. Emotiile mele sunt, in continuare, la fel de mari! 
Fetelor, "atacati" giveaway-ul de aici, va fi validat numai daca avem cel putin 60 de inscrieri! 
Come on, girls, nu va lasati rugate atat de mult!:P :))
 

Blog Template by YummyLolly.com