21 iul. 2013

Happy moments (10)

Buna dimineata de duminica!:)

Am scris in timpul zilei de joi postarea asta; aveam "material" berechet si mai stiam ca, altfel,  risc sa intru in criza de timp . Joi seara si in cursul zilei de vineri, sub imperiul unei vesti foarte triste (o stiti, nu voi mai aminti) decisesem sa nu public postarea; imi parea ca ar fi nepotrivit in conditiile date; ulterior, am realizat ca aceasta postare nu influenteaza, nu schimba nimic si ca oamenii la care ma gandesc cu empatie chiar apreciaza fiecare bucurie marunta a vietii, ca e in spiritul in care gandesc si simt ei!

Mai devreme am jucat Monopoly Deal cu Dia (v-am spus ca va recomand jocul asta?!) si-acum, avand de povestit pe saturate, m-am asezat la scris.

Foarte multe sunt cele ce m-au bucurat in ultima perioada, coplesitor de multe! Noroc ca, din cand in cand, mi-am luat notite (in acest fel nu omit ceva semnificativ si vi le pot relata in ordine cronologica).

Prima bucurie?! :) O bratara impletita de Dia mea, special pentru mine, fara vreo ocazie anume!:)

Va amintiti ca prietena mea, Gabriela, imi apreciase participarea la un concurs de manichiura de pe blogul sau; v-am povestit despre asta; ei bine, ea s-a gandit sa-mi ofere un premiu si, anticipand faptul ca se apropia ziua mea, a pregatit cu mult suflet un dar generos! Va spun celor care nu stiti, e senzational acel unt de corp din gama Planet Spa, Avon! Ii voi face review, mi-a facut o impresie foarte buna! Mi-am tot dat cu el de cand l-am primit!


Cadourile primite la aniversare m-au incantat! Pe cine nu ar bucura?! Vi le-am aratat intr-o alta postare.
Desenul realizat de Dia mea pentru a mi-l oferi in dar la implinirea "fragedei" mele varste a fost o supriza minunata! Iar cuvintele care au insotit darul... au fost asezate  intr-un coltisor special al sufletului!

Mmm, cat am savurat clipele de rasfat si relaxare la salon! Chiar de ziua mea, da, da! Obiectiv atins: vopsit plete, aranjat - v-am aratat aici foto; mani-pedi cu OPI, A Roll in Hague.
 

Trandafirii primiti in dar m-au induiosat!
In legatura cu ei, vreau sa va povestesc ceva haios. Imaginati-va: miez de noapte; sotul meu doarme sforaind; eu bantui (cine e in vacanta e "prea" relaxat :P);  imi vine ideea de a poza trandafirii din vaza, ca si pe celelalte daruri primite; un unghi "bun" din care sa fac acest shooting presupunea sa stau in picioare, in pat, inclinandu-ma deasupra sotului meu :)); el a simtit, s-a trezit, m-a privit cu uimire, alarmat chiar; fireste ca nu intelegea ce fac; eu, cu camera in mana, cu obiectivul in actiune, dar cu ton soptit, duios, cu mimica de relaxare: Dormi linistit, nu pe tine te pozez!; a ras usor si a adormit la loc!:)))


Alta bucurie pentru suflet: Anda noastra draga si urarea pe care mi-a adresat-o pe Fb in care ma numeste : "oama sa speciala"...:))


Un shooting rapid si relaxant  (de regula, nu sunt rapide si nici relaxante sedintele foto :P) pentru acest OOTD. Mai am o poza pe care n-am folosit-o in acea postare!:)


Avem un nou colocatar pe "scara"! Se numeste Tomi. E un pisoi mieros, bagacios, mancacios,  frumos! Cum a aparut si cum s-a instalat? Pur si simplu: s-au intors Dia si Alex de la Kaufland cu...coada (la propriu si la figurat). Credeam ca va disparea dar il avem deja de vreo 10 zile, e bine infipt in ograda! Miaauu!:))



M-a bucurat enorm maniera deschisa si generoasa prin care cei de la Handmade Sister si  Makeup Shop mi-au aratat sustinere, mi-au fost alaturi cand am dorit sa organizez o surpriza pentru voi, surpriza care implica  trei cadouri foarte frumoase! Le multumesc inca o data!

A fost tot un freamat pe mine la pregatirea  surprizei despre care va vorbeam!:) 


Am iesit cu fetele (colege si prietene) in oras, sa le cinstesc! Sa stiti ca ne-am straduit mult pana sa ne iasa o poza "normala"; am dovada intr-un folder, in calculator!:))
M-a facut sa zambesc si mi-a ramas in minte aceasta declaratie a lor scrisa pe un bilet:
Ne esti grozav de draga si, cand apari de dimineata (N.B.: la scoala :P) cu elanul tau molipsitor, ziua noastra se insenineaza!


V-am mai povestit despre prietena mea Ada, despre intelepciunea ei, despre omul deosebit care este! Mi-au dat lacrimile cand mi-a spus: Nu am reusit sa fac asta in acest an, de ziua ta,  dar vreau sa-ti ofer o carte intitulata "Poveste fara sfarsit" (Michael Ende). Stii de ce?! Vreau ca pentru noi doua sa fie "prietenie fara sfarsit"... Va doresc sa intalniti si voi oameni ca Ada si sa ii aveti prieteni!

Voi, fetelor,  m-ati rascolit, m-ati emotionat, m-ati motivat, m-ati responsabilizat, mi-ati dat incredere in mine, m-ati impresionat  cu adevarate scrisori lasate la rubrica de comentarii...(aici)

Va povesteam ca m-au invitat  elevii mei mari (care trec clasa a 7-a) la o cofetarie; ne-am intalnit si cu un fost coleg de-al lor care e stabilit in Spania de cativa ani; a fost o intalnire dulce,  frumoasa si relaxanta!



O iesire in oras, la o terasa,  cu prietenii de familie, a fost un alt prilej de a sarbatori, de a ne deconecta...despre tort nu va mai spun nimic si nici nu vi-l arat inca o data! :)) Tot atunci v-am aratat si tinuta pe care am purtat-o! (aici)

Alina lui Brumarel cea draguta si vesela mi-a dat o veste grozava: am castigat pe blogul ei cel de-al 3-lea premiu la concursul Enliven; voi primi patru produse ale acestui brand: un gel de dus (pentru domnii care merg cu geanta frigorifica in Lidl pentru a-si bucura soatele cu inghetata Mcennedy), un gel de dus si pentru fetele care mananca inghetata cu pricina :)), un sampon si o apa de gura! Yeeeiiiii!

Felul in care sotul meu o incurajeaza pe Dia sa devina independenta! A tot insistat sa mearga singura la Kaufland (sa-si cumpere iaurt); sunt cca 200 de m de parcurs, are de traversat; hmm, eu ma temeam! I-a acordat permisiunea facandu-mi semn ca o va urmari; s-a descurcat foarte bine pustoaica, in toate cele! Si agentul 007 la fel! Misiune indeplinita, toata lumea multumita si happy!

Dia a fost tare fericita datorita faptului ca i-am cusut o fustita celui mai oropsit dintre poneii ei! Nu va imaginati ca ma pricep, ca am facut cine stie ce isprava; important e ca a fost multumita "clienta" de rezultat si ca a apreciat gestul!:)


Rochia aceasta primita de ziua mea era mare, din pacate! Mie imi placea mult! Prietena care mi-o daruise lucreaza in domeniu si a insistat sa mi-o schimbe! Nu a gasit marime mai mica si a ales o alta rochita! Ceva, la aceasta,  ma trimite cu gandul la copilarie, la libertatea si lipsa de griji a copilariei! E alba, nu asa cum a iesit in cea de-a doua poza!




M-a amuzat teribil felul in care se joaca Dia cu Tomi prin curte; cum s-ar spune, se pune la mintea lui!:)) Ne-am jucat toti trei cu o panglica; sa ma fi vazut cum alergam prin curte tarand panglica, urmata de pisoi!:))


Happy end of a happy story...

Noi suntem invitati azi la petrecerea aniversara a unei copile cu par balai; implineste 7 ani (de-acasa)! Daca am noroc, ma pozeaza "fotograful personal" cu noua rochie alba - pe aceea intentionez sa o port!:)  Daca sunteti cuminti, va si arat pozele intr-o postare OOTD!

Nu uitati intelegerea noastra: imi relatati, in comentariile voastre, macar cateva dintre momentele/situatiile ce v-au adus bucurie! Astept sa le citesc...

Bucurati-va ca sunteti sanatosi si ca sunteti privilegiati in comparatie cu multi altii! Constientizati asta si bucurati-va  intens! 

Duminica asta... sa zambeasca toate in jurul vostru!:)


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com