15 feb. 2014

Mă simt o femeie liberă acum...

Da, acum mă  simt o femeie liberă... :) Ma bucur atât de mult că am ajuns la nivelul la care pot conştientiza asta!

Am aproape 38 de ani şi mă simt bine cu mine însămi - asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Pot să spun ceea ce gândesc şi să exprim ceea ce simt cu mai multă sau mai puţină diplomaţie, în funcţie de situaţie şi de oamenii implicaţi -  asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Spun Nu!  de mult mai multe ori decât înainte - fără a mă lăsa deoparte, numai pentru a face hatârul unor persoane -  asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Mi-am acceptat defectele şi îmi cunosc calităţile fizice astfel încât să nu-mi fie ruşine cu mine însămi (dimpotrivă!)  -  asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Am învăţat să fac ceea ce îmi place şi să ţin cont mult mai puţin de părerea celorlaţi -  asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Îmi asum deciziile mai mult sau mai puţin inspirate ştiind că reprezintă experienţe de viaţă care, cum bine spune Noica, mă vor spori -  asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Sunt convinsă că mai am încă foarte multe de învăţat despre mine însămi, despre oameni, despre viaţă şi văd asta ca pe un lucru pozitiv, nu ca pe un aspect ce mă situează într-un raport de inferioritate faţă de ceilalţi - asta  îmi dă un sentiment de libertate.

Mă simt iubită... asta îmi dă un sentiment de libertate şi de siguranţă! 

***

Sunt doar câteva gânduri aşternute spontan, generate de o anumită stare de spirit, într-o noapte, la ceas târziu... Au aşteptat în draft,  răbdătoare, momentul pentru a fi rostite!


***

Vă las fotografiile unei ţinute ce are adieri de libertate! Şalul a la Russe primit la giveaway-ul organizat de Dora şi frumosul colier pe care ea l-a adăugat cu drag - ca dar personal, mi-au inspirat această combinaţie vestimentară. Am purtat-o azi, la prânz, la petrecerea aniversară a unei fetiţe sclipitoare (domnişoară în devenire - fiindu-mi elevă, eu tot ca fetiţă o percep). 










Cu riscul de a mă repeta, feedback-ul vostru şi această interacţiune cu voi sunt extraordinar de importante pentru mine! Vă aştept impresiile şi vă doresc să vă bucuraţi de weekend! 


Vă pup, fetelor!
Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you











 

Blog Template by YummyLolly.com