4 feb. 2014

Meloman pentru o zi (41)

Dacă nu am fi avut suflet, ni l-ar fi creat muzica.
                          (Emil Cioran)


Hello! 

Poate că unii dintre voi vor exclama: Oohh!!!, cu exasperare... dar februarie este luna în care iubirea e sărbătorită atât de Valentine's Day-ul împrumutat de la americani cât şi de Dragobete - tradiţional românesc. Nu mă pot declara fan al acestor sărbători dar, prin firea mea, sunt o sentimentală... Şi-atunci, mă gândesc că nişte melodii de corazon ar fi potrivite!

Pentru că de azi dimineaţă mă tot "bântuie" Julio Iglesias, 
pentru că tango-ul e un dans al pasiunii... 
iată  alegerea mea de azi! :)


Bucuraţi-vă mereu de muzică! 

Pupici, cu drag! 
Ilda
Lavender Thoughts to you

La SoriN se reunesc toţi melomanii, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare.Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!

 

Blog Template by YummyLolly.com