22 oct. 2011

Parfumuri si amintiri...

...ele sunt cele care ma cunosc cel mai bine.Parfumului meu i-am fost ``infidela`` de multe ori.Si de fiecare data s-a intamplat cu acele arome care mi-au deschis usa catre amintirile mele.Cum ar fi lavanda,care ma poarta in timp,intr-un loc anume:dulapul bunicii,cu rochii inflorate,parfumate,atent aranjate.Sau vanilia.Ori coltul iasomiei din curtea parintilor...mic colt de rai in care ramaneam ``paralizata`` de placerea mirosului,atat eu cat si timpul insusi.Mirosul scortisoarei din bucataria aburinda,in acele dimineti de sambata cand mama ne gatea toate bunatatile...Sau bucuria infloririi magnoliei,bucurie ce o pastrez intr-o sticluta,gata fiind oricand sa ma teleportez spre acele vremuri...Sau cum primavara miroase a frezie,vara a mac,toamna a ploaie,iar iarna a brad....

    Parfumul ma poate ascunde astfel incat lumea sa nu ma poata gasi.``Ascunde-ma cum bradul isi ascunde rasina lui,parfumand din umbra prin acele picaturi cleioase,fara ca cei din jur sa stie de unde vine dulceata ta``,mi-a venit instant in minte,am citat cu aproximatie niste randuri citite demult.
 Asa cum imi place sa spun,sunt un om cu multe amintiri.Si tot atatea parfumuri.


 Randuri inspirate de Inception-Les Essences d`Amelie intr-o dimineata aburinda de atata toamna...






  Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com