2 oct. 2011

Oda toamnei...

 Bine v-am regasit!

   A trecut o saptamana in care m-am tot gandit si razgandit,m-am plimbat dimineata prin parcul Chindiei atat de pustiu in acest moment al zilei,am tacut mai mult decat oricand (tocmai pentru a ma auzi pe mine mai bine),am citit,am petrecut clipe in orase de pe o harta imaginara,unde am suparat pe unii si am facut fericiti pe altii.E incredibil cate lucruri poti face in 7 zile!
  Dar asa cum incepusem,m-am gandit si razgandit.Pana si blogul a intrat in vartejul asta:sa-l pastrez ori ba?Asa ca mi-am zis sa-l diversific cu rubrici noi,despre care veti afla daca ramaneti alaturi de mine.Desi absenta mea a luat cu sine si vreo trei cititori,sunt destule persoane care m-au incurajat nu numai online in perioada asta.
 Nu va imaginati ca totul a fost gri in tot acest timp.Au existat si raze de soare-am obtinut o serie de colaborari si am semnat si o conventie de voluntariat aici,pe plan local.
Am intrat deja in octombrie,ar trebui sa revin cu preferintele si dezamagirile lunii septembrie si concursul aferent acestei rubrici.De asemenea,va trebui sa incep ceva mai repede decat mi-am propus si giveawayul Sigma Cleansing & Polishing Tool.Toate la timpul lor.



      Acum va las,a venit...toamna!
Pe curand,
 
 

Blog Template by YummyLolly.com