10 oct. 2011

Castigatoarea concursului lunar

Bine v-am regasit!

Am revenit cu anuntarea castigatoarei concursului lunar din cadrul rubricii ``Preferintele si dezamagirile lunii``.Va multumesc tuturor pentru participare si va astept cu drag oricand va face placere.
   Inainte de toate,iata lista participantilor la concurs,in ordinea inscrierii:


Dark_fantasy_love_mistery
Rechinia Rama
andreeabacau
ana
eo_Bebitsa
Alesya11
Oana Livia Cîmpeanu
Jade
clarra
cristina
Elascumpik23
anasam
Georgescucorina40
Roxy Ro
Violeta P.
Catallina

   Raspunsul castigator este urmatorul:


  
Felicitari,Catalina!Tu ai castigat rimelul Yves Rocher,demachiantul bifazic pentru ochi Balea si un  produs supriza.
   As vrea sa mai ofer doua premii supriza,pentru inca doua raspunsuri.Acestea sunt:




   Astept datele voastre pe adresa cosmeticsreview@yahoo.com pana la sfarsitul saptamanii in curs.

Va felicit si va multumesc inca o data tuturor pentru participare.Nu uitati ca,la fiecare sfarsit de luna organizez un astfel de concurs,cu premii care se regasesc printre preferatele mele.Pana atunci insa,nu uitati ca exista un giveaway Sigma in desfasurare,va urez succes!


      Pe curand!




     P.S.:Astazi am trecut testul de care va vorbeam ieri,l-am trecut cu brio si am semnat si contractul.Va multumesc pentru sustinere!!!
 

Blog Template by YummyLolly.com