9 oct. 2011

Lazy Sunday

E duminica si e una lenesa.Poate ca saptamana asta nostalgica si-a luat cumva revansa si m-a bucurat cu un weekend tomnatic minunat.Imi place sa aud ploaia,imi da o stare de bine.Apoi urmeaza un fel de ritual:pijamaua pufoasa,o carte (citesc Maestrul si Margareta),o cana cu ceai ori ciocolata calda si motanul meu,care mi se alatura torcand si ``facand cozonaci``(se leagana pe labutele din fata,parca framantand aluatul de cozonac :P).
  Maine ma asteapta un test in urma caruia compania care m-a pregatit ma va angaja...sau nu.Ei,uite asta nu o sa-mi strice ziua mea de leneveala.
  Inchei,nu inainte de a va reaminti ca unul din concursurile de pe blog se incheie la ora 24:00,deci mai astept inscrierile voastre.Nu uitati nici de giveawayul Sigma Cleansing and Polishing Tool sau de pagina de Blog Sale,adaugata de curand.

Cum e duminica voastra?
    Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com