26 oct. 2011

Exfoliant anticelulitic

Hello!

In putine cuvinte,vreau sa va arat si voua noul meu exfoliant corporal cu efect anticelulitic.Am mai prezentat si cu alta ocazie un astfel de exfoliant,insa a disparut de pe blog acum cateva luni odata cu o problema Blogger.
   Ce aveti nevoie:
  • cafea macinata
  • sare
  • zahar
  • ulei masline
  • ulei pentru masaj anticelulitic (eu am folosit Elmiplant).


Cantitatile sunt in functie de marimea recipientului sau de cantitatea pe care doriti sa o produceti.Din borcanelul meu,imi ajunge pentru 3-4 exfolieri.Eu pun ceva mai multa cafea,la o parte de sare si una de zahar,pun 2 de cafea.Daca amestecul rezulta a fi prea dur,adaugati ulei de masline;trebuie sa iasa o pasta moale.
Daca preferati sa aiba un parfum anume,puteti adauga cateva picaturi din uleiul esential preferat (mie imi place mirosul uleiului de masline,aroma de cafea...).Recunosc insa ca,de cand mi-a venit ideea sa adaug si ulei anticelulitic Elmiplant,tot amestecul are mirosul specific al acestui ulei.
   Se pastreaza la rece intre utilizari si se scoate spre folosire cu 10-15 minute inainte de dus.De ce este exfoliant?Sarea si zaharul ajuta exfolierea propriu-zisa,ajutand astfel asimiliarea proprietatilor cafelei.Uleiurile hranesc pielea,oferindu-i protectie impotriva iritatiilor.

Pozele sunt facute imediat dupa adaugarea ingredientelor.In cateva minute ingredientele se amesteca si reiese astfel un continut omogen.


Sa-mi spuneti cum vi se par,daca va hotarati sa incercati :)


    Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com