21 mai 2012

Cosmetice in teste



   In rutina de ingrijire a pielii si parului au intervenit cateva schimbari datorate unor produse noi pe care fie le-am primit spre testare,fie mi le-am cumparat.

 Am primit spre testare programul Cool Summer Breeze din partea La Duchesse,va prezentam intreg programul pe blog,in urma cu putin timp.Am deja cateva preferate,cum era si normal si,va marturisesc ca La Duchesse are cateva surprize si pentru voi.:)









Gelul spumant antimicrobian de la Gerovital m-a facut curioasa prin reviewurile citite,asa ca mi l-am cumparat.L-am cam abandonat de cand folosesc gelul de curatare din programul Cool Summer Breeze,dar tot o sa-mi fac timp sa va spun parerea mea in ce-l priveste.





Elena de la naen-soap mi-a facut o surpriza dulce si mi-a oferit laptele de corp cu liliac si lavanda.Cel mai placut parfum al ultimelor schimbari din viata mea: liliac,lavanda,migdale si cirese.Sper ca v-am facut pofta cu lotiunea Lilac Milk (o gasiti aici).Tot atunci am primit si sapunul Emerald Spice,la fel de delicios ca orice sapun naen soap.Si cum masca de par Shiny Shiny Hair (nu apare in fotografie)s-a transformat intr-o adictie,n-am rezistat si am comandat-o.




Tot pentru ingrijirea pielii corpului am primit,de curand,o crema cu ulei de masline,unt de shea si rosa mosqueta.

 A Roll in the Hague de la OPI este ultimul lac de unghii din colectia mea.L-am primit in urma concursului organizat pe blogul Adelei Sirghie.







In materie de parfumuri,cea mai noua aroma este Lovely Garden de la Oriflame.Am facut un mic review si am initiat chiar si un concurs prin intermediul caruia il puteti castiga.




Pentru ingrijirea parului,n-am renuntat la uleiurile vegetale si masca de par de la naen-soap de care pomeneam mai sus,insa am schimbat samponul si balsamul:





In materie de make-up,folosesc de ceva timp BB Cream-ul de la Garnier (o sa-mi spun curand parerea) si produsele minerale de machiaj al tenului de la Pure Touch:







   Daca aveti vreo preferinta in ce priveste ordinea review-urilor,va rog sa-mi spuneti.Nu uitati de concurs!


      Pe curand!






 

Blog Template by YummyLolly.com