6 mai 2012

Jasmin,o altă Esenţa a Ameliei


   Saptamana trecuta v-am vorbit despre un parfum cu iasomie-Jasmine Blossom,astazi sper sa va aduc aroma unui parfum de iasomie.
  Jasmin,una din Les Essences d`Amelie,este cel mai frumos vis de primavara.Fiind sub forma solida,eu l-am ales intr-un medalion delicat,inscriptionat cu flori de iasomie.


   Odata deschis,m-a trimis intr-o calatorie in timp spre un colt de rai.Da,bunicii mei detineau un colt de rai chiar in curtea lor.Puteai simti aroma florilor de iasomie sub roua diminetii,sub razele soarelui si adierea vantului,dar cel mai bine in lumina lunii noptilor de vara.Cei mai pufosi fluturi albi acolo dansau.Puteai cu usurinta sa le confunzi aripile cu petalele iasomiei...Cele mai harnice albine de acolo se infruptau.Pana si greierii isi incercau chitarele sub acordurile aromei de iasomie.
  Aievea,mainile bunicii imi pun si acum flori de iasomie in apa,pentru a-mi spala fata.Asa o sa fii mereu gingasa si parfumata ca o floare-imi spunea.

  Jasmin e pura iasomie.E cheia spre usa celor mai inocente,delicate si parfumate amintiri.Cel mai romantic parfum contine ceara de soia nemodificata genetic, ulei de jojoba, iasomie de India.Atat.100% natural,iar cunoscatorii stiu cat de pretios este absolutul de iasomie.
 Il folosesc inca de la inceputul primaverii,poate de aceea iasomia este pentru mine aroma acestui sezon.Nu pot sa nu amintesc ca le-a vrajit si pe doamnele de la posta.Cand am ridicat coletul cu acest parfum,mi-au spus ``Nu stiu ce aveti acolo,dar ne-a parfumat zilele.Ne rugam sa intarziati cu ridicarea,pentru a ne bucura de el``.

"Be kind and love whenever possible. It is always possible." - Dalai Lama



 Port in acest pandativ cu aer usor vintage parfumul cel mai voluptuos,delicat si incitant totodata.Il gasiti in magazinul Les Essences d`Amelie de pe Breslo,atat ca pandativ,cat si intr-un recipient foarte elegant,usor de purtat pentru a deschide cele mai frumoase vise.



  Pe curand,


  
 

Blog Template by YummyLolly.com