1 mai 2012

Lush Herbalisim-demachiant natural+masca



    Herbalisim,primul demachiant Lush pe care-l folosesc, este destinat tenului cu probleme.Contine ulei de musetel,ceea ce-l recomanda pentru calmarea pielii iritate,extract din petale de trandafiri si urzica pentru ingrijirea adecvata a tenului cuperozic,rozmarin si salvie pentru tenul cu tendinte acneice.
   


sursa


Cum se prezinta si cum se foloseste?
Herbalisim este un demachiant solid si o consistenta pastoasa,foarte densa,care se poate usor faramita pentru utilizari unice,avand mereu la indemana un demachiant proaspat.
 Pentru o demachiere este necesara o cantitate foarte mica produs,de marimea unui bob de fasole,care se amesteca cu foarte putina apa,astfel incat compozitia obtinuta sa se transforme intr-o pasta omogena.Eu am ales sa amestec toata compozitia ramasa intr-un recipient de sticla,in care am adaugat picurand,apa de musetel.
Am folosit demachiantul atat cu apa de la robinet,insa datorita proprietatilor calmante ale apei de musetel,prefer aceasta varianta.
   
   Aspecte care imi plac la demachiantul natural Herbalisim:
  • eficienta cu care indeparteaza machiajul tenului si gatului.L-am aplicat pe pielea usor umeda,ca pe o masca,si l-am lasat sa actioneze,masand usor cu miscari circulare (umezind din cand in cand degetele).Pentru inlaturarea demachiantului am folosit un prosopel din bumbac,inmuiat in apa calda.Daca folositi un fond de ten rezistent la transfer,lasati demachiantul sa actioneze cateva minute.
  • inlatura perfect si urmele de fard de pleoape si dermatograf/eyeliner lichid.Pentru indepartarea rimelului este necesar a se aplica o cantitate diluata de demachiant  direct pe gene sau pe o discheta.Curata eficient si nu irita ochii.
  • demachiaza delicat buzele,fara a le usca sau irita.
  • parfum placut.Miroase a proaspat,a verde,a primavara!
  • daca este aplicat pe tenul nemachiat,actioneaza ca o masca de curatare.Absoarbe excesul de sebuum,calmeaza roseata si improspateaza tenul.Am clatit la 10 minute dupa aplicare.

 Operatiunea ``amprenta Lush``:

1.Am asezat demachiantul ``brut`` pe o discheta,pentru a va da seama cat mai bine de cantitatea folosita.Alaturi,un recipient de sticla in care voi pastra demachiantul rezultat.


 2.Odata adaugat in borcanel,l-am framantat putin cu o lingurita de unica folosinta,iar masa bruta arata cam asa:




 3.Am inceput sa adaug apa de musetel.Pentru ca sticluta este dotata cu picurator,cantitatii de demachiant brut i-a corespuns un doza de 2 lingurite de apa de musetel.



4.Se amesteca noua compozitie,pana se obtine o textura pastoasa si omogena.




5.M-am tot gandit cum sa va conving de eficienta demachiantului.Asa ca am aplicat pe brat 4 produse de machiaj: fond de ten,ruj,mascara si eyeliner.Am acoperit o parte din machiaj cu demachiant si am lasat sa actioneze cateva secunde.




 6.Dupa ce am masat demachiantul pe piele,se poate observa cum dizolva urmele de machiaj.




7.Indepartarea demachiantului a avut loc cu o discheta putin umeda,fiind o arie mica de curatat.







  Am incercat sa surprind imagini cat mai fidele,pentru a va da seama de rezultatul fiecarei etape.Daca aveti vreo nelamurire,nu ezitati sa ma contactati in sectiunea comentariilor sau pe adresa de email din contact.
  Gasiti demachiantul natural Herbalisim (100 grame) in magazinele Lush sau online aici.


 Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com