28 aug. 2013

Sfârşit de vară cu makeup minimalist

Buna, fete dragi!:)

Mi-am reluat activitatea, am uitat deja vacanţa cu al ei dolce far niente, sunt implicată până peste cap cu amenajarea clasei, cu şedinţe şi planificări. Aştept să îmi reintru în ritm; până se va întâmpla asta, trag de mine, îmi tot spun hei-rup, hei-rup (fie că e vorba despre a mă trezi în zori, despre a mă machia şi îngriji încât să mă prezint onorabil, despre a face ultimele pregătiri pentru anul şcolar ce bate la uşă - pentru Dia, pentru mine, pentru elevii mei). Acum, cât îmi mai permit să fac asta, am furat ceva timp pentru această postare.
Deşi afară s-a mai răcorit, constat că păstrez încă obiceiurile de peste vară în ceea ce priveşte machiajul; presimt că asta nu va mai dura mult şi voi reîncepe să aplic iarăşi farduri, ruj, dermatograf, eyeliner. De regulă ,  mi se  întâmplă să le ocolesc pe acestea din urmă pe timp de vară - le percep a fi prea "grele", ca şi cum aş pune o haină pe pleoape sau pe buze, ca şi cum aş pune o haină-n plus în ciuda unor temperaturi toride. În acest an , parcă s-a accentuat această tendinţă şi acum, la final de sezon estival, vreau să vă prezint produsele cosmetice care m-au însoţit şi m-au ajutat "să mă fac frumoasă" în vara 2013!

Am văzut o postare similară la Alina Anghel care, la rândul său, preluase ideea de la Alexandra, ca pe un tag! Ele două m-au inspirat şi voi scrie cu plăcere despre acest subiect. :) Vă mulţumesc, fetelor!

Mai întâi o fotografie cu personajele postării noastre...ca să ştiţi cu cine avem de-a face!:))


Ei bine, iată care au fost pentru mine produsele cosmetice ale acestei veri! Sunt convinsă că le cunoaşteţi, măcar pe unele dintre ele; le voi enumera şi vă voi da câteva detalii despre fiecare în parte, despre modul în care le-am folosit!

După paşii de ingrijire fireşti (demachiere cu loţiunea micelară Bioderma Sensibio, aplicarea cremei Aslavital Lift Ultra-activă în combinaţie cu crema ultraprotectoare cu SPF 50 a aceleiaşi firme, plus crema antirid contur ochi Gerovital - aleeeluuiaahh, am consumat-o!) , aşteptam să treacă circa 10 minute.

Aplicam apoi fondul de ten spumă de la essence (cu ajutorul degetelor) - l-am preferat pe acesta deoarece se aplică uşor şi rapid, acoperă destul de bine, asigură un oarecare grad de matifiere, arată rezonabil pe ten şi după mai multe ore; are şi minusuri: nu e rezistent la transfer - se ia foarte mult pe telefon, nu ofera tenului acel glow cu toate ca nu arată nenatural

Urma corectorul NYX  In a Jar folosind pensula adecvată Eco  Tools de pe iHerbmă ajuta să maschez unele imperfecţiuni. Foarte bun şi vechi prieten îmi este acest concelear!

High Beam-ul Benefit îmi oferea lumină şi o aură sidefie în zona cearcănelor. Pur şi simplu îl ador!

Blush-ul cremă NYX, nuanţa Rose Petal mi-a adus prospeţime şi bujori discreţi în obrăjori. :) Nu mi-am mai dorit alte blush-uri de când în trusa mea se află cele două de la NYX (mai am şi nuanţa Glow).

Un strop de pudră Stay Matte de la Rimmel aplicată pe gene cu vârful arătătorului asigură o bază bună pentru mascara Sexy Pulp Yves Rocher...Foarte bun acest rimel! Merită să fie recumpărat.

Unul dintre cele două gloss-uri din imagine: NYX - Mega Shine Lip Gloss, nuanţa French Kiss (review aici) sau Yves Rocher - Couleur Natur, nuanţa Rose Granit au fost cele care au dat o picătură de culoare şi multă strălucire buzelor mele.

Probabil vă întrebaţi la ce a folosit pensula mare Eco Tools (iHerb)! De foarte puţine ori am cutezat (mamma mia, ce cuvânt!)  să ies în lume fără a aplica fond de ten; ei bine, atunci foloseam doar concelear-ul NYX şi pudra Stay Matte (Rimmel) pe toată faţa şi pe gât, plus toate celelalte produse amintite mai sus!

Pentru a fi cât mai relevant, vă arăt şi o fotografie în care port machiajul despre care v-am povestit! Aşa am defilat eu în cea mai mare parte a zilelor acestei veri!:))


În colajul de mai jos m-am jucat cu fotografii ale aceluiaşi machiaj, numai că am făcut şi o schimbare cu intenţia de a vă oferi un preview pentru următorul produs ce va avea review pe blog. Ghiciţi despre ce este vorba?  Vă dau un  indiciu?! Bine, doar un cuvânt:  eXtreme! :)



Asta e tot, fetelor! Sper că v-a fost pe plac postarea! Dacă doriţi, puteţi prelua şi voi ideea;  în cazul în care nu aveţi blog, îmi puteţi spune în comentariile voastre care sunt produsele cosmetice cu care aţi făcut casă bună în sezonul ce e pe cale să-şi ia rămas-bun; de la noi dacă aveţi întrebări în legătură cu un anumit produs sau sunteţi interesate de un review, aştept să îmi spuneţi!

Savuraţi din plin ultimele zile ale verii, sperând că toamna va avea şi ea zile blânde, cu soare molcom şi temperaturi plăcute!

Mulţi, mulţi, mulţi pupici! :)


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com