15 aug. 2013

NOTD: Let's talk about (silence) nails - It's Time for Romance

Hello, hello, girls!!!:)

La multi ani celor ce isi sarbatoresc azi ziua numelui! Va doresc tot ceea ce poate oferi viata frumos si bun si, mai ales, sanatate din plin!

Si-acum sa-mi spuneti: v-a fost dor de mine??? Mie mi-a fost dor de voi! Cu toata tacerea instaurata pana si pe blog, cu toate ca imi imaginam ca in aceasta perioada voi scrie non-stop incat va voi innebuni de cap si n-am miscat mai deloc!:))  Dar cred ca stiu ce m-a tinut pe loc, am tot lasat la dospit postarea despre experienta repausului vocal total, nu mi-a iesit si pace (de parca as fi avut de sustinut cine stie ce teorie, de parca mi-ar fi fost necesara vreo idee originala, deosebit de creativa!)...

Si-atunci, daca despre lucruri serioase nu putem vorbi (deocamdata), haideti sa va arat cu ce m-am distrat eu zilele trecute! Mi-era dor de-o manichiura. Imi tot ingrijisem unghiile fara a le mai da cu lac. Mi-am zis ca daca tot stau in barlog, nu socializez mai deloc, sa le las si lor un respiro! Mi-am amintit de-o oja pe care mi-o dorisem enorm - essence: Time for Romance, pe care nu o folosisem! Mi-am spus ca e momentul pentru ea! E momentul sa-mi faca unghiile sa sclipeasca ademenitor!


 Bine-bine, dar ce baza sa folosesc?! Aici incepe distractia! Am scotocit in cutiuta cu oje... da,  da, am scotocit :P si am ales sa primeasca invitatie la dans urmatoarele domnisoare:


- Nails Inc. - The Serpentine
- Astor Quick'n GO! - nr 343
- Flormar Matte - M01
- Elf - Smoky Brown
- NYX - Heather

Oki-doki! Am trecut la teste pentru ca fiecare dintre ele imi parea compatibila cu frumusetea sclipicioasa a lui Time for Romance dar trebuia sa vad cu ochii mei care e cea mai buna candidata! Iata rezultatul experimentului: 


Si de-aici...uite ca fac pe misterioasa si nu va mai spun care a fost castigatoarea, cea pe care  dispozitia mi-a dictat s-o port! Va dau totusi un indiciu: baza alba a fost eliminata din start de pe lista preferintelor, nu-mi placea rezultatul! Iar daca as face un top al combinatiilor favorite, acesta ar arata asa:
Locul 1: baza  Elf 
Locul 2: cea de la Astor
Locul 3/4 (aici batalia inca se poarta) : NYX si Nails Inc.

Mi-as fi dorit sa am si o baza neagra, cred ca ar arata bine si acea varianta! 

Care e combinatia voastra favorita?
Aveti aceasta oja essence? In ce combinatii o folositi?
Ce varianta credeti ca am ales sa port eu?:) Vedeti ca e greu de ghicit!:P Ganditi-va bine!:)

Hihii, ma bucur tare ca am spart gheata, sa alungam linistea asta de pe blog ca parca nu suna bine!
Noi fugim acum la o matusa Marioara sa servim un desert, a spus ca-i surpriza!

O seara frumoasa!
Celor care aveti una/mai multe petreceri, fie in calitate de sarbatoriti, fie de invitati, distractie placuta!

Multi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE!!!

Se impune o precizare-avertisment! Ştiu că pentru multe dintre voi nu reprezintă o noutate ceea ce voi spune, pe de altă parte am convingerea că există persoane cărora le va fi util acest update.

La câteva zile după, dorind să-mi şterg unghiile, mi-am zis că frumoasa şi minunata Time for Romance poate fi numită şi Don't try this at home! Am consumat 10 dischete demachiante la ştergerea ojei de pe unghii (pentru prima dată-n viaţă mi s-a întâmplat aşa ceva)! Am aplicat acetonă pe dischetă, am înfăşurat unghia ca pe-un bebeluş în scutece, am aşteptat ceva timp, apoi am şters; cu toate acestea, foarte anevoioasă operaţiunea! "Bonus": unghii exfoliate, franjuri-franjuri pe ele (tot pentru prima dată în viaţă vedeam cu stupoare aşa ceva la unghiile mele); am aplicat frumuşel ulei de cocos, am masat; în două zile, de-abia dacă se mai vedeau daunele produse... E-adevărat, nu aplicasem nicio bază pe unghii dar existau, ca strat intermediar între unghie şi oja essence, celelalte lacuri de unghii. Când mi-o trece supărarea,  într-o zi când am dispoziţie kamikaze (nu risc mai devreme de câteva luni!), mai încerc figura asta aplicând base-coat; vedem cum se comportă şi astfel!

Prin urmare, bila neagră de la mine pentru această ojă essence! Celelalte pe care le am, aceeaşi marcă, zău că-mi plac şi nu mi-au provocat astfel de supărări!
 

Blog Template by YummyLolly.com