26 aug. 2013

Happy Moments (13)

Bună dimineaţa de...luni!:)

Credeaţi că am "fentat" postarea de duminică??? Nooo! Mărturisesc că aş fi lasat-o pentru săptămâna viitoare dar am realizat că atunci va fi programul destul de încărcat şi că există riscul să nu o pot scrie; ce-i în mână, nu-i minciună; dintre cele două variante, aceasta este cea optimă!:)

Eu reiau activitatea de mâine, vacanţa e gata, la şcoală cu mine! Simţind că preţiosul timp liber e pe sfârşite   (vorba ceea: Se-aprooopiie laaaţu', Coozmaa!), am dorit să pun la punct unele lucruri -  m-a cam lovit hărnicia în ultima vreme, am cotrobăit prin colţuri şi unghere ale casei, am aruncat tot ceea ce se adunase şi era nefolositor  (proba timpului a dovedit), am şmotruit, am ordonat, am reorganizat...E reconfortant acest sentiment, sunt convinsă că îl cunoaşteţi!

Să vă povestesc despre ceea ce mi-a rămas în minte şi în suflet pe parcursul acestor ultime zile de vacanţă de vară! Gata, la şuetă stăm...:)

* Răcoarea plăcută a dimineţii. Măturam liniştită curtea. Învăţătoarea Dianei,  o bună colegă şi prietenă pentru mine, aflându-se în trecere pe strada noastră, ne-a strigat pentru a ne saluta şi îmbrăţişa; a făcut asta cu un tonus de zile mari, cu o căldură, o energie pozitivă fantastice, spunându-i Diei:  "Te iubesc! Mi-a fost dor de tine!"; l-a  mângâiat cu drăgălăşenie şi pe Tommy,  pe care Diana i-l prezenta cu mândrie!

* Am în ochi imaginea lui Betty care se transformă  fericită într-o săgeată, alergând cât o ţin picioarele când Alex o eliberează din lanţ; e tare hazliu felul în care patinează pe gresia din curte în goana ei spre poartă; mereu mă gândesc la Bambi; primirea pe care i-o fac copiii, pe stradă, e de zile mari! "Betty, ce faci tu,  fetiţo?! Ce musculoasă eşti!!!" :)).

* I-am făcut Diei plăcerea de a aplica o idee DYI, găsită pe Facebook; am fiert două beţe de îngheţată  timp de circa 20 de minute, le-am curbat (calde fiind!) după forma unui pahar; a doua zi, când s-au  uscat, Dia le-a decorat folosind carioci; precizare importantă: e ideal dacă găsiţi beţe de îngheţată mai lungi, altfel ies prea mititele brăţările, chiar şi pentru încheietura subţirică  a unui copil; iată brăţara pe care Dia i-a oferit-o lui Hipo!:)



* Comentariile voastre la ultimele postări, comentarii atât de frumoase, atât de încurajatoare, am simţit că aţi pus mult suflet când le-aţi scris, mi-au dat tonus şi putere! Nu ştiu dar parcă v-aţi hotărât, parcă v-aţi vorbit să faceţi în aşa fel încât să vă simt din ce în ce mai aproape, să fie nepreţuită această comunicare cu voi! :) Fete dragi, vă mulţumesc, sunteţi extraordinare!

* Un joc Roata Norocului cu Dia, aşa ca între fete! Relaxare... Eu am câştigat, ea a pierdut cu zâmbetul pe buze (şi nu se întâmplă aşa, de regulă!) - creşte fata mamei!

* Papa bun preparat de tati!!! Nu arată delicios??? Orez Uncle Ben's cu sos de la acelaşi unchi!!! Simplu şi rapid de preparat atunci când nu ai timp, dispoziţie, ingrediente pentru alte preparate culinare!


* O cititoare dragă, Ramona - o ştiţi şi voi, mi-a făcut o surpriză plăcută! S-a gândit la mine şi mi-a trimis prin mail o carte în format electronic...O voi citi cu bucurie, Ramona! Încă o dată, mulţumiri!

* Eu şi dragul meu drag : felul în care ne îndemnăm unul cu altul şi ne completăm când vine vorba şi despre curăţenie (am dereticat într-o magazie care adăposteşte, în spatele casei, fel de fel de ciorciobute care nu au loc/nu-şi au locul în casă; arăta curtea precum cele americane, în filme, când sunt scoase la vânzare"vechituri" pe care unii le pot considera încă utile!

* Pisoiul Tommy e în continuare pe val! A ajutat la curăţenia despre care vorbeam, în mai multe feluri: a creat atmosferă, ne-a făcut să uităm că muncim deoarece ne-a tot amuzat - şi-a băgat nasul şi coada peste tot, a cercetat, a alergat după fiecare fir de praf, s-a zburlit la aspirator, s-a agăţat de ceea ce scuturam! Vreţi o dovadă?! Priviţi cum şi-a adjudecat nişte resturi de material textil pe care le aveam într-o pungă!


* În tot acest timp, într-un alt colţ al curţii într-o altă aripă a castelului, se desfăşura ceremonia unei "încoronări". Betty pare a fi puţin apăsată la gândul responsabilităţilor ce îi vor reveni după acest solemn eveniment! :)) Fetele sunt fericite, au găsit coroana potrivită!



* O altă dragă cititoare, SunShine, mi-a dat veşti bune şi frumoase: a primit din partea PersunMall rochiţa aleasă în urma câştigării giveaway-ului sponsorizat de acest site! M-am bucurat citind ceea ce mi-a scris  Sabina Lavinia:
Rochiţa a fost împachetată bine, este impecabilă, fără defecte. Arată mult mai bine decât pe site, nu mă aşteptam; ştiu că n-am reuşit să surprind în poze acest lucru.
Îţi mulţumesc încă o dată pentru acest premiu, atât ţie, cât şi sponsorilor!

Cu drag, Rază de soare! Să porţi rochiţa strălucind, să te bucuri de ea!


* Dia are o prietenă foarte bună; se înţeleg incredibil de bine; au vârste foarte apropiate, trec clasa a doua amândouă, sunt la fel de "grase", au nenumărate preocupări comune, sunt pe aceeaşi lungime de undă! Fiecare dintre fete are şi câte un prieten imaginar; doar coincidenţa face ca aceşti prieteni imaginari să se fi căsătorit, având nuntă fastuoasă în această săptămână; plecând la o nuntă cât se poate de reală :)), părinţii prietenei Dianei au trecut seara pe la noi pentru a primi acordul fiicei lor (aceasta urma să doarmă cu Dia) în privinţa vestimentaţiei; sunt un cuplu foarte frumos, le-am făcut o poză (nu îmi permit să v-o şi arăt) şi le-am expediat-o prin mail pentru a-i bucura; ideea este că ne-am amuzat copios (adulţi şi copii) când tatăl fetiţei a spus: "Gata, noapte bună! Noi ne retragem, mergem la nunta unor prieteni imaginari!"...:)))


* Mă simt iarăşi precum Albă ca zăpada cea din poveste, cea cu părul ca abanosul; până ieri, am fost  albă ca zăpada la plete; vreau să spun că m-am vopsit, era şi cazul; dragul meu a avut răbdarea de a mă ajuta căci nu am ochi şi nici mâini la spate!:))

Sigur au mai fost şi alte clipe, oameni, întâmplări ce meritau menţionate...Am selectat şi am dorit să vi le împărtăşesc pe acestea, sper că v-a făcut plăcere să le citiţi!

De-acum, aştept cu nerăbdare să-mi spuneţi despre bucuriile voastre! Vreau să mă bucur şi eu pentru voi, e rândul meu!

Nu uitaţi să zâmbiţi şi să căutaţi bucurie în jurul vostru, sigur veţi găsi!
Vă îmbrăţişez şi vă trimit gânduri frumoase!:)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts
 

Blog Template by YummyLolly.com