24 aug. 2013

NOTD: My Fruity Nails

Bună, fetelor!:)

Vă amintiţi că în această postare Happy Moments vă povesteam că m-a entuziasmat să răspund provocării unui concurs organizat de Gabriela?! Concurs de manichiură cu tema: Fruity Nails!:) Vă spuneam la acel moment  şi motivaţia ce mi-a dat curajul de a mă înscrie, ce m-a determinat să încerc ceva nou, să depăşesc o limită de confort, să caut în mine însămi resurse de creativitate, de răbdare, de îndemânare şi pricepere: chiar Gabriela şi faptul că îmi este foarte dragă prietenă!

Cum concursul s-a încheiat şi Găbiţa a postat deja manichiurile participante şi pe cele câştigătoare (aici), vă invit să îi faceţi o vizită (dacă nu aţi făcut deja asta), veţi găsi sursă bogată de inspiraţie! Totodată, vă pot prezenta şi eu varianta mea timidă de fruity nails! :)

Pentru cineva care obişnuieşte să poarte manichiuri monocrome sau, cel mult, french colorat, să reprezinte fructe pe unghii este un mare test! Rezultatul obţinut nu este unul spectaculos, original, inspiraţional însă mie chiar mi-a plăcut; asta deoarece am realizat această manichiură cu bucurie!

Mai întâi, ojele folosite...Chiar dacă nu pare atât de bogată paleta cromatică a manichiurii, toţi "soldăţeii " aliniaţi mai jos au participat la paradă!:)



My cute, happy fruity nails!:)






Eeiiii, ce spuneţi despre ideea unei  manichiuri cu o temă atât de fresh, atât de aromată şi plină de culoare? Voi aţi încercat vreodată? 

Manichiura mea vă place, aţi purta-o? :)


Weekend fain vă doresc! Pe curând, sper! 
Pupiiiici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com