9 iun. 2015

OOTD: Playing with the fringes

Hello, hello! :)

Joc al franjurilor... Mă fascinează franjurii acestui kimono. Cred că pozele de mai jos sunt grăitoare în acest sens!

Primul meu kimono. L-am îndrăgit de cum am deschis coletul sosit agale de pe walktrendy. Dar a meritat aşteptarea!  Cu încântare i-am dedicat o şedinţă foto acestei piese vestimentare atât de colorate; afirmaţia e valabilă atât la propriu (datorită printului fermecător), cât şi la figurat (pentru că are personalitate acest kimono). Bilă albă şi pentru faptul că sunt de calitate cusăturile. 

În plus, e norocos nevoie mare, are şansa de a fi plimbat la munte chiar acum, în timp ce voi citiţi postarea aceasta! Da, da, mă aflu în excursie cu elevii mei de clasa a patra şi m-am gândit că îmi va fi util atunci când vom merge la piscinele complexului unde suntem cazaţi! Îmi va oferi o stare de confort, nu mi-e tocmai la-ndemână să mă expun în costum de baie în faţa copiilor - chiar dacă locaţia şi contextul permit! Fiecare cu stolul său de păsărele, deh!

Vă las fotografiile acum, sperând să vă placă! :)

Am purtat:

Kimono cu franjuri Asos/ Asos fringed kimono - click AICI / HERE
Brăţară Soufeel / Soufeel bracelet  - click AICI / HERE


My lovely Soufeel bracelet...















Check, please! :))

Byeee!  <3

Nu vă mai ţin la poveşti astăzi, aţi înţeles că e grabă şi că e mare iureş! 

Vă aştept impresiile! Nu-i aşa că e fain kimono-ul meu? 
Voi purtaţi acest tip de piesă vestimentară surprinzător de versatilă? Vă tentează?

Mă voi bucura atunci când voi găsi feedback-ul vostru! Vă mulţumesc, fete dragi!!!
Să ţineţi pumnii pentru zile cu soare, oki? Veselie şi energie aveeem...
 cât un întreg batalion! :D

Pupiiiiiici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Această postare este programată!












 

Blog Template by YummyLolly.com