20 dec. 2013

Câştigă un voucher oferit de Kurtmann! - ÎNCHIS

Ho-ho-hoooo!

Ce faceţi, fete dragi? Pentru mine, ultimele zile au fost trăite cu maximă intensitate, acesta e motivul întemeiat pentru care nu m-aţi mai văzut pe-aici! Dar asta nu înseamnă că nu m-am gândit la voi! 

Bat la uşă sărbătorile! Fie că suntem pregătiţi, fie că mai avem câte ceva de pus la punct, ele vin şi ne iau ca din oală (nu e vorba despre oala cu sarmale :P)... În spiritul acestor sărbători, mi-am dorit foarte tare să vă fac o bucurie, mi-am dorit rolul de spiriduş, iar Moşu' pe care-l reprezint este magazinul online Kurtmann

Aţi văzut pe blog mai multe postări prezentând ţinute în care port haine comandate pe acest site! Datorită faptului că am fost mulţumită de calitatea hainelor, de promptitudinea cu care comunică cu clienţii/colaboratorii şi de maniera în care vin în întâmpinarea dorinţelor acestora, de facilitatea returului la schimb , vă pot recomanda cu căldură acest magazin!

Până una-alta, SURPRIZA pregătită pentru voi este că... puteţi câştiga:
 un voucher în valoare de 80 de lei!


Ce ai de făcut pentru a avea şansa de a primi acest voucher?!
Sunt câteva reguli simple, uzuale:

1. Să urmăreşti prin GFC blogul Lavender Thoughts.

2. Să dai like paginii de Facebook a magazinului Kurtmann. (aici)

3. Să dai share acestei postări pe pagina ta de Facebook (asigură-te că poate fi vizualizat share-ul respectiv).

4. Să te abonezi la newsletter-ul magazinului Kurtmann (caseta de abonare se află în partea dreaptă, sus, a fiecărei pagini a site-ului).


Comentariile trebuie să cuprindă:
- Numele cu care urmăreşti blogul prin GFC
- Numele de Facebook
- Linkul de share pentru postare
- Adresa de e-mail cu care te-ai abonat la newsletter-ul Kurtmann.


Dat fiind că spiriduşul a fost taaaare năuc (:)) vă imaginaţi cum arată un spiriduş năuc?!) şi că intervalul de timp până la Crăciun este scurt, concursul se va desfăşura pe toată perioada sărbătorilor de iarnă, termenul limită pentru înscrieri fiind 7 ianuarie, ora 24! Voi nu amânaţi înscrierea, se ştie că... ce-i în mână, nu-i minciună!:D

Îmi rezerv maxim două zile de la termenul stabilit pentru a extrage prin Random o norocoasă câştigătoare care va şti, cu siguranţă, că semne bune anul are! 

Asta e povestea de azi a spiriduşului Ilda! Sper să vă fie pe plac şi să vă bucuraţi căci surpriza a fost pregătită cu drag, cu gând bun şi frumos! :)

Vă aştept înscrierile!
Multă baftă!!! <3

Pupici mulţi de tot!
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Mă mai gândesc la încă o surpriză de An Nou pentru voi,  dar mai am de pus la punct unele detalii; nu mai spun nimic, tac chitic!


 

Blog Template by YummyLolly.com