4 dec. 2013

Preferatele lunii noiembrie

Bună, fetelor!

E posibil ca aceasta să fie ultima postare cu tema Preferatele lunii...Pentru anul 2013, desigur! Dacă vor exista în luna decembrie produse demne de menţionat, le voi include la rubrica Preferatele anului... Aşa-mi fac eu acum planu', ca ţiganu'! :))

De regulă, v-am vorbit despre produse grupându-le pe categorii! De data aceasta, altul este criteriul care se impune. Îl veţi deduce imediat!

Câteva dintre favoritele lui noiembrie au mai apărut în postările lunilor anterioare dar am decis să le readuc în atenţia voastră.  Mai sunt multe altele ce merită reluate, numai că, pentru cele pe care le iau acum în calcul, plăcerea cu care le folosesc e mereu...proaspătă! 

*Mai vechi şi, totuşi, mereu noi...



- crema  Lift Ultra-Activă, Aslavital: la anumite intervale de timp, mă plictisesc cumva de ea sau mă gândesc că ar fi indicat să ofer tenului meu şi altceva; dau curs gândului şi apoi...la cine mă întorc?! :)
- iluminatorul High Beam,  Benefit: mă uit cu disperare la recipient şi îmi doresc să nu se termine; îl folosesc din luna martie, când l-am primit în dar; mai am "de cheltuială" dar...cred că am devenit dependentă de prospeţimea pe care o conferă zonei cearcănelor; îmi place atât de mult efectul acestui produs încât mă întreb ce mă voi face fără el!
- parfumul Moment de Bonheur, Yves Rocher: o întreagă poezie la fiecare puf, îl ador, mă reprezintă în mare măsură, mă simt atât de bine purtându-l!
- ceasul Fossil de care mă bucur ca-n prima clipă de fiecare dată când îl pun  la mână, când îl privesc!




*Noutăţi:



- masca pentru păr Apidermin - Complex Apicol: din motivele precizate şi în review (aici), este un produs pe care l-aş cumpăra full size; simt că încolţeşte-un dor de ea! 
- body scrub Cien: de la Brumărica instigare :P; ştiţi că am declarat scrub-ul Tea Rose de la Sabon the best of the best pentru mine; ei bine, acest produs cumpărat din Lidl îmi place pentru că îmi aminteşte de textura particulelor exfoliante ale aceluia;
- deo roll-on Garnier Mineral:  cu toate că, iniţial,  m-a speriat minciuna  promisiunea de a fi protejată pentru 72 de ore, l-am cumpărat pentru că nu am găsit deodorantul roll-on Bourjois (cel cu ambalaj violet intens) şi nu aveam timp/răbdare să răscolesc oraşul ; ei bine, mi-a făcut o surpriză plăcută, face treabă bună; se usucă rapid la axilă şi chiar oferă protecţie.
- balsam cu aromă de mentă Sierra Bees: acum  înţeleg foarte bine de ce Ukko, pufoşenia frumoasă şi maiestuoasă a Alinei Anghel a mâncat balsamul; e delicioasă aroma, are prospeţimea şi senzaţia răcoritoare a mentei, hidratează bine; nu se simte prea "gras" pe buze şi le dă un luciu natural; la preţul de 1 $, e excelent produsul!

- o melodie a trupei Scorpions - se aşternuse uitarea peste ea; nu s-a întâmplat, n-am avut ocazia să o reascult timp îndelungat şi mi-am amintit-o visând-o într-o noapte (aşa cum vă spuneam la rubrica Meloman...); m-am trezit fredonând, nu puteam să mi-o scot din minte! :)

                                     
N-au fost multe preferatele ultimei luni de toamnă dar sper că v-au plăcut, că aţi găsit ceva care să vă trezească interesul! De-abia aştept să scriu postarea despre favoritele întregului an, voi putea astfel să invit pe podium o mulţime de produse care îmi plac la nebunie şi pe care nu le-am mai inclus în postări din dorinţa de a nu repeta! 

Care a fost pentru voi produsul preferat al lunii noiembrie?

Fete dragi, se apropie Moş Nicolae... să vă aducă  ceea ce doriţi, după cât de cuminţi şi inimoase aţi fost! :)

Mi-am amintit că, într-un an, am realizat cu copiii de la clasă o ghetuţă din care "ieşeau" bileţele colorate pe care era scris: sănătate, fericire, armonie, iubire, belşug... Vă ofer, simbolic, o astfel de ghetuţă cu tot ce e bun în ea ! :)

Pupicei!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts




 

Blog Template by YummyLolly.com