21 mai 2012

Parfumurile primaverii



  Exista doua parfumuri pe care le port cu drag in orice sezon: Chanel No5 si Armani Code.Atat.V-am aratat parfumurile iernii si iata ca,intre timp,s-a scurs si primavara.
 Nu spun ceva nou,iasomia este aroma acestei primaveri si am fost fericita sa descopar parfumuri noi cu aceasta aroma rafinata.











Le-am notat pe cele mai mici:


1.Petite Anais de la Les Essences d`Amelie este un parfumel dulce ca o prajiturica cu vanilie si portocala.Desi l-am primit iarna trecuta,s-a potrivit foarte bine cu primavara.Un fel de review aici.



 2.Jasmin,parfumel solid sub forma de pandativ Les Essence d`Amelie,i-a facut concurenta serioasa lui Petite Anais,insa ambele ocupa un loc special in preferintele mele.I-am facut un review aici.






3.Un alt parfum solid,tot cu iasomie,este cel de la Handmade Sister,Jasmine Blossom.Imi place sa-l port seara sau in zilele innorate.Aroma il recomanda pentru buna dispozitie si liniste.Review aici.





4.Cu numarul 4 am notat uleiul de jojoba cu aroma de iasomie si neroli,pe care il am de la draga mea Clarra.Nu i-am facut inca un review,insa va marturisesc ca ador sa-l folosesc in picaturi mici pe gat si decolteu.Hidrateaza si emana un parfum cald,suav.


5.Tendre Jasmin este o apa de parfum de la Yves Rocher.Dupa cum se vede,eu am varianta in miniatura.Foarte delicat,precum iasomia insasi,Tendre Jasmine este un parfum persistent,rafinat,tandru.Cu siguranta imi doresc varianta fullsize.


No5 Chanel,Armani Code,dar si Dune de la Christian Dior sunt parfumuri pe care le iubesc de mult timp si nu ma vad renuntand la ele in viitorul apropiat.





    In incheiere as vrea sa urez La multi ani tuturor care isi sarbatoresc astazi ziua numelui!De asemenea,as vrea s ava reamintesc de concursul deschis ieri,pentru ca puteti castiga parfumul Oriflame Lovely Garden!


Pe curand!
















 

Blog Template by YummyLolly.com