18 dec. 2011

♥ Petite Anais ♥




   Imi ridic ochii din paginile cartii si imi scot ochelarii.Pe noptiera,o lumanare palpaie pe ritmul aromei imbietoare de vanilie.Privirea imi e atrasa de dulapiorul meu parfumat.Acolo imi pastrez placerile,amintirile si micile mele secrete...
  Printre cele mai noi se afla si Petite Anais,cea mai noua essence d`Amelie.O tin in palma,inchid pumnul  si il redeschid:o parte din pasiunea Dianei mi-a fost daruita.Desfac micul elixir si arome dulci de vanilie si trandafir, se contopesc in dansul timid al lumanarii de pe noptiera.

   


"Life began with waking up and loving my mother's face..."

      Picatura de pe incheietura mainii drepte nu-mi cere cuvinte.Nu-mi cere secrete.Imi creeaza un vis cu totul nou.Tot el imi presara vazduhul cu arome de portocala.Visul trebuie sa fie de iarna.Neaparat.
      Nu-i pot oferi amintiri,dar imi da sansa de a le infaptui.Vor fi calde precum martora visului meu,lumanarea...Vor fi pure,inocente precum copilaria insasi...Vor fi nostalgice,dar fericite precum sarbatoarea Craciunului ce se apropie...Vor fi dulci precum Petite Anais insusi.





P.S.:  Cititi si povestea Petite Anais pentru a afla cum a luat nastere acest elixir,iar daca vreti un review ca la carte,vi-l recomand pe cel al...producatorului-Diana.
     Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com