3 dec. 2011

Bucuria de a darui




   Poate daca v-as intreba daca sunteti multumiti cu traiul vostru de zi cu zi,mi-ati raspunde ca e loc de mai bine.Evident.O sa va rog sa faceti un mic exercitiu.








Amintiti-va de perioada copilariei si incercati sa ``bifati`` urmatoarele aspecte:
  • cand afara era rece,purtati haine corespunzatoare si gaseati caldura in casele voastre.
  • primeati diverse jucarii de care mai devreme sau mai tarziu va plictiseati si le abandonati.
  • erati mai mereu rasfatati cu un desert delicios.
Poate ca ati avut o copilarie fericita sau poate ca nu.Asta o stie fiecare in parte.Dar stiu ca fiecare din noi am putea face un copil sa zambeasca,dandu-i astfel sansa amintirilor frumoase ale copilariei.
  Astazi,pe facebook,circula un status de-a lui ``Mos Craciun`` ce prezenta strigatul de ajutor al unei mame a 4 copii:
  ``Elena Ianosi ROG PE TOTI OAMENII CU SUFLET SA AJUTATI O FAMILIE CU 4 COPII.DOI DINTRE EI SUNT GEMENI AU 9 LUNI SI AU MARE NEVOIE DE LAPTE PRAF SI DE PAMPERS,IAR CEILALTI UNUL ESTE BAIAT SI ARE 3 ANI,IAR CEALALTA ESTE FETITA SI ARE 8 ANI.II PUTETI AJUTA DE ASEMENI SI CU HAINUTE,INCALTAMINTE SAU JUCARII.PTR DETALII E-MAIL LA :elenaianosi@yahoo.com.VA MULTUMIM DIN SUFLET`` 

  Intamplator,si eu provin dintr-o familie cu 4 copii.Desi am avut o copilarie reusita,m-am gandit ca as fi putut fi unul din cei patru copii ai d-nei Ianosi.Oricare dintre noi,puteam fi in locul acestor copii,care au nevoie,au necesitati.Puteam fi eu,sau puteai fi tu....


  Sunt sigura ca am putea renunta la cumpararea unui lac de unghii,ruj ori fard pentru a face o mica bucurie acestor micuti.Ganditi-va ca dorintele lor pot fi indeplinite foarte usor:o hainuta,o ciocolata,o jucarie...

 Puteti lua legatura direct cu d-na Ianosi pe adresa de email mentionata mai sus.Rugamintea mea e una singura:ajutati fie si cu o vorba buna,dar nu judecati.




p.s.In seara asta o sa adaug cateva produse la blogsale.Toata suma obtinuta va fi valorificata in produse pentru acesti micuti.



      Pe curand!






 

Blog Template by YummyLolly.com