20 dec. 2011

Tag Time!



 E marti,deci e Tag Day!Chiar undeva la inceputul intrarii mele in blogosfera am primit acest tag,fiind totodata si primul meu premiu.Acum mi-a fost oferit de Ioana,Catalina si de Little Princess,carora le multumesc ca s-au gandit la mine.
  Trebuie sa spun 7 lucruri despre mine si sa ofer tag-ul mai departe,altor 15 bloguri.As vrea sa extind acest ultim aspect si in ce priveste cititoarele fara blog.Deci,va rog,daca nu aveti blog,lasati-mi un comentariu cu 7 propozitii despre voi.Cititoarele cu bloguri sunt invitate sa preia tag-ul ...anu` asta,da?;))
   Acum e randul meu si o sa enumar cateva lucruri recente despre mine:

1.De aproximativ o saptamana,port ochelari de citit.Iubitul meu ma striga in gluma ``aragaz cu 4 ochi``,iar motanul meu inca se uita ciudat la mine.Ca sa schimb ``peisajul`` mi-am facut si breton.Pam pam!

2.Sunt prinsa in mreja pufuletilor.Mananc pufuleti pana ma doare gura :D

3.Desi a fost una din rezolutiile inceputului de an,abia acum spre sfarsit,am inceput sa consum foarte mult ceai.Sunt cu gandul la niste ceainice dragute pentru ca placerea sa fie completa.

4.Prietenul meu si-a cumparat recent un bilet la concertul celor de la Red Hot Chilly Pepper (31 august) si de atunci asculta aproape continuu concertele lor live.Ca sa i-o platesc, ii cant si eu continuu acelasi vers ``Sarbatorile vin,sarbatorile vin,sarbatorile vin.....sarbatorile vin`` :)).Ce sa zic..s-au mai rarit vizitele sale pe youtube :D

5.Mi-e dor sa merg la scoala...

6.Nu-mi plac deloc obiectele feng-shui.Prea tarziu insa,prietenul meu le-a impanzit toata casa :))

7.Sunt foarte fericita atunci cand daruiesc.Nu,asta nu e o chestiune recenta.



   Astept raspunsurile voastre via comentarii/blog.


     Sarbatorile vin...,sarbatorile vin...,sarbatorile vin...Stati asa,unde fugiti cu totii?!:))






 

Blog Template by YummyLolly.com