28 mar. 2011

!!! Primul meu Blog Tag Award !!!

      

Pentru mine e chiar o bucurie sa primesc acest premiu si trebuie sa-i multumesc Ancai (machiajochi)  .Esti o draguta!Nu ma asteptam sa-l primesc  intr-un timp atat de scurt de la deschiderea blogului.
      Regulile ce insotesc acest premiu sunt urmatoarele :
Sa multumesc persoanei care m-a nominalizat.
Sa spun 7 lucruri despre mine:
    1.Obisnuiesc sa etichetez persoanele dupa felul si corectitudinea cu care acestea scriu/vorbesc.In timp am dezvoltat o obsesie pentru greselile gramaticale (deh,fiecare cu fluturasii lui).
    2.Nu sunt deloc matinala,imi place sa dorm,pierzand adesea jumatate de zi in pat (da,stiu ca nu e tocmai sanatos).In timpul zilei sunt insa foarte activa.
    3.Imi place foarte mult sa citesc,de altfel jobul ideal m-ar plasa intr-o biblioteca.
    4.Sunt o perfectionista,iar asta nu e tocmai o calitate.Se mai lasa si cu frustari ;)
    5.Nu suport prostia si lenea.Si nici lauda de sine.
    6.Visul meu este sa ajung in Machu Picchu.
    7.Ador toamna si ma identific cu acest anotimp.
Trebuie sa dau premiul mai departe catre 15 bloggerite descoperite recent.Partea asta e ceva mai dificila pentru mine,pentru ca mai toate sunt relativ noi pentru mine.Inainte sa-mi fac blogul,urmaream doar cateva bloguri in mod constant...Ma voi conforma totusi si voi indeplini cerinta:
 mihaela
  Jules
. the-beauty-addict
  honey bunny
 camelia scrie...
  pinkie
  amalia
 L-as fi dat si iuliei  ,dar am vazut ca ea l-a primit deja.
    Cam acestea ar fi cele descoperite recent,in saptamana de cand am intrat in blogosfera.Nu stiu daca fetele ai primit deja tagul,insa eu le voi anunta cu placere.

         Multumesc inca o data,va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com