29 mar. 2011

Dove Cream Bar-ZIUA 2

 Buna,tuturor!
      Azi ma gandeam la reclama de la TV aferenta acestei campanii Dove,cu acele femei care au participat la testul Dove 7 zile,fara oglinda.Oh nu,nu intentionez sa acopar oglinzile ;)). Dimineata,dupa ce mi-am spalat tenul cu Dove,am inchis ochii si cu varfurile degetelor mi-am atins fata.Neteda,curata.Dar nu asta simtim de fiecare data dupa curatarea tenului, (aproape) indiferent de produsul folosit ?!Ok,deci ce am facut eu...nu e un test,insa voi reveni la idee dupa cele 7 zile ;).
      Cum astazi nu a trebuit sa ies,am profitat si mi-am lasat tenul sa respire fara machiaj.De nici un fel.Astfel ca demachierea de seara a decurs ceva mai simplu:apa usor calduta-spuma Dove si miscari circulare-clatit (tot) cu apa usor calduta.Am aplicat o crema hidratanta et voila!,multumita si dupa a doua zi Dove.
      Ne revedem maine,in cadrul aceluiasi test Dove.

                                      Va pup pe toate cate-un pic!

  P.S.:maine cred ca voi reveni si cu un scurt review despre crema anticelulitica de la Ivatherm,cea in varianta 75 ml pe care am testat-o intr-un alt fel aici
 

Blog Template by YummyLolly.com