24 mar. 2011

Indoieli in ce priveste cadoul Unica--Resveratrox Forte Anti-cellulite by Ivathem

    Azi am vazut pe pagina Unica de pe facebook o precizare,pe care o puteti citi si voi  aici .Pe scurt,probabil ca au existat unele nemultumiri vizavi de cantitatea de 75 ml a cremei anticelulitice oferite cadou la revista.
    Sunt sau nu 75 ml de crema?Intrebarea asta mi-am pus-o si eu.Si cum tot vroiam sa incerc crema,am dat o fuga la chiosc si am luat revista (culmea,ultima).
    Cele care ati cumparat deja revista ,stiti deja ca pe langa crema au mai fost ceva cadouri,printre care,mai relevant pentru aceasta postare, este acel recipient pentru detergentul lichid de la Dero.Ideea e ca,acest recipient este marcat in ml:50,75,100,125 ml.
    Am taiat tubul de crema,introducand astfel continutul in acest mic bol gradat.Sper ca reusiti sa vedeti pozele si sa va convingeti.
    In recipient se afla aproximativ 75 ml.A trebuit sa las acest nivel usor neacoperit cu crema,pentru a se vedea in fotografii.
    Ce spuneti,v-am convins si pe cele mai sceptice din fire (ca si mine,de altfel)? 

                                          V-am pupat!







P.S:voi acoperi bolisorul cu o foaie de aluminiu si il voi folosi in zilele ce urmeaza.Revin cu un review,normal.
 

Blog Template by YummyLolly.com